Det lyder skønt Tina. Kan kun læse med misundelige øjne. det bliver nok min tur når engang byggeriet er færdigt her i huset.
Den anden aften havde vi naboerne på besøg til en øl. Mads var selvøflgelig også hjemme, så jeg fes rundt og vartede både store og små op. Mads skulle selvfølgelig spise, og da de ikke var gået da klokken blev 19, gav jeg Mads mad foran dem. Vi måtte vente lidt, da vi ikke havde nok til at invitere dem på middag. Men da de var gået, stod Jeppe og mig også og talte lidt om, hor dejligt det vardengang man bare kunne atge på visit hos andre og sidde og slappe af. Drikke de øl man havde lyst til, og ikke lige var bundet af madtider, sengetider osv. Det var nogle andre muligheder da man ikke havde børn. Ville ikke bytte for noget i verden, og jeg ved da også godt, at man ikke er låst helt fast bare fordi man har børn. Men det giver nogle begrænsninger ind i mellem. Så derfor er det også fedt for jer, at de kom til Sverige, så I kunne nyde dagene sammen hele døgnet med hvad dertil hører.
st.
Anmeld