Helt euforisk efter mine-ferie uden børn ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. juli 2008

Doktor Doolittle

Hola chicas

Som I måske har læst, sendte M og jeg vores skønne drenge på ødegard i Sverige med mormor og morfar torsdag morgen. M og jeg har egentlig arbejdet en del om dagen siden, og jeg er da også på døgnvagt lige nu. Om aftenen/natten/morgenen har vi bare STORHYGGET :))
Vi har spist god mad, været i biffen, gået romantiske ture, cyklet lidt rundt og kigget på dele af byen der efterhånden er helt nybyggede, nydt solen på vores lille altan og ja så har vi bare nydt hinanden og alt hvad dertil hører :P (Kan jeg ikke være diskret når det passer mig Anja(?);))
Vi har ligget og gasset i sengen om morgenen og i det hele taget bare nydt at vi kunne spise når vi havde lyst, gå i seng når vi havde lyst og stå op næsten når vi havde lyst ;)
Det er utroligt så meget vi har fået koblet af på blot 3 dage, I skulle tage og prøve det :))
Vi er nyforelskede og planlægger en efterårstur til kærlighedens by Paris (L)

(H) fra superglade Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

st

Det lyder skønt Tina. Kan kun læse med misundelige øjne. det bliver nok min tur når engang byggeriet er færdigt her i huset.

Den anden aften havde vi naboerne på besøg til en øl. Mads var selvøflgelig også hjemme, så jeg fes rundt og vartede både store og små op. Mads skulle selvfølgelig spise, og da de ikke var gået da klokken blev 19, gav jeg Mads mad foran dem. Vi måtte vente lidt, da vi ikke havde nok til at invitere dem på middag. Men da de var gået, stod Jeppe og mig også og talte lidt om, hor dejligt det vardengang man bare kunne atge på visit hos andre og sidde og slappe af. Drikke de øl man havde lyst til, og ikke lige var bundet af madtider, sengetider osv. Det var nogle andre muligheder da man ikke havde børn. Ville ikke bytte for noget i verden, og jeg ved da også godt, at man ikke er låst helt fast bare fordi man har børn. Men det giver nogle begrænsninger ind i mellem. Så derfor er det også fedt for jer, at de kom til Sverige, så I kunne nyde dagene sammen hele døgnet med hvad dertil hører.

st.

Anmeld

27. juli 2008

Doktor Doolittle

Hej st

Jeg kan fuldt ud sætte mig ind i jeres tanker omkring at livet var lettere uden børn, selvom ingen af os med børn under nogen omstændigheder ville undvære dem (L)

Jeg håber du og Jeppe snart får tid til at være par og holde lidt fri sammen, det giver bare så meget, og jeg føler man kan leve længe på de dejlige oplevelser og den gode stemning (L)

(H) fra Tina

Anmeld

27. juli 2008

Munder

Hvor lyder det bare dejligt:D

Det var nogenlunde samme følelser vi havde efter en tur til Berlin i påsken. (L)

Farmor har lige overrasket med et kroophold til mig og Glenn alene en weekend i oktober, hvor hun passer Andrea, så det glæder jeg mig helt vildt til.

Jeg elsker min lille stædige krudtugle, men nyder altså også "bare" at være kærester(L)

knus Dorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.