Veninde/vennepar søges i Vestsjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. september 2010

missie20

Som overskriften lyder søger jeg/vi veninde/vennepar. Bor i kalundborg er tilflyttet starten af året. Jeg er 27 år og min kæreste 30 år, så har vi en dreng på 5½ måned.

Hvis interesse skriv endelig til mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

missie20

3. oktober 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
missie20 skriver:

Som overskriften lyder søger jeg/vi veninde/vennepar. Bor i kalundborg er tilflyttet starten af året. Jeg er 27 år og min kæreste 30 år, så har vi en dreng på 5½ måned.

Hvis interesse skriv endelig til mig.

Hej

Jeg hedder Henrietta, er 27 år. Bor mellem Høng og Slagelse, og har Malou på snart 3 (hér den 28.)

Du kan sende mig en pb hvis det er

Anmeld

28. oktober 2010

oerbaek

Hej Jeg er også 27 og bor i kalundborg

Anmeld

29. oktober 2010

missie20

oerbaek skriver:

Hej Jeg er også 27 og bor i kalundborg

Okay pudsigt og sjovt hehe. Hvor henne af, det kan du skrive i en privat post hvis det er ?

Anmeld

29. oktober 2010

Fregne

Hejsa...

Jeg bor så godt nok i Slagelse. Meeen så langt er det jo heller ikke væk, at man sagtens kan mødes. ..Jeg er 33 år og bor sammen med min mand og vores 2 små piger.

Skriv endelig....

Anmeld

29. oktober 2010

Mary

Hej med dig.

Jeg bor også i Kalundborg, og er tilflytter. Vi har boet her i 5 år efterhånden. Jeg er 28 år, og har 3 børn med min mand. Skriv da til mig i pb hvis du har lyst 

Anmeld

25. november 2010

mariacramon

Hej med dig:-)

Jeg søger også selv nogen veninder da jeg fik børn gik de alle sammen desværre så har ingen tilbage.

Og er lige flyttet hertil Ringsted sammen med mine 2 børn min datter på 5år og min dreng på 1år..

så jeg savner det med at man kan sidde og hyggesnakke og hvad der ellers høre til ;-)

Men du kan skrive hvis du har lyst!!

Maria

Anmeld

26. november 2010

missie20

Hej med dig:-)

Jeg søger også selv nogen veninder da jeg fik børn gik de alle sammen desværre så har ingen tilbage.

Og er lige flyttet hertil Ringsted sammen med mine 2 børn min datter på 5år og min dreng på 1år..

så jeg savner det med at man kan sidde og hyggesnakke og hvad der ellers høre til ;-)

Men du kan skrive hvis du har lyst!!

Maria

Hej Maria. Hvor dejligt du gider og skrive  

Må jeg hører noget om dig? Så vi evt. kunne lærer hinanden at kende

Den dag idag er min søn 7½ måned og er ved at lærer og kravle. Jeg går stadig hjemme, men skal starte arbejde/uddannelse til februar/marts. Tiden er lang herhjemme, selvom jeg har seldskab af min søn, så savner jeg en rigtig sød veninde som jeg rigtig kan hyggesnakke sammen med. Du kan evt. skrive en privat post

Mhv Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.