Dejlig hjemme side og dejlige mennesker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Low

Jeg vil bare lige fortælle hvor glad jeg er for denne side. Jeg synes det er rart at der er nogle som har lyst til at læse ens indlæg og svare tilbage. Folk her på siden har næsten altid godt humør og de tager godt imod de nye. Jeg er ikke selv den store skriver og jeg er ikke en af dem som skriver så meget. Siden her er også nem at finde rundt i og hvis man har nogle problemer eller forslag så bliver de lyttet til, skøøønt! Jeg takker jer alle for at være den i er selv om jeg ikke kender jer alle . Man lære meget af jer!

Hvis der er nogle af jer andre som har noget at tilføje så er i selvfølgelig velkommen til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

SussieThyssen

Low skriver:

Jeg vil bare lige fortælle hvor glad jeg er for denne side. Jeg synes det er rart at der er nogle som har lyst til at læse ens indlæg og svare tilbage. Folk her på siden har næsten altid godt humør og de tager godt imod de nye. Jeg er ikke selv den store skriver og jeg er ikke en af dem som skriver så meget. Siden her er også nem at finde rundt i og hvis man har nogle problemer eller forslag så bliver de lyttet til, skøøønt! Jeg takker jer alle for at være den i er selv om jeg ikke kender jer alle . Man lære meget af jer!

Hvis der er nogle af jer andre som har noget at tilføje så er i selvfølgelig velkommen til

Er bare helt enig med dig

Kææææmpeknus fra mig til alle jer
Kærligst
Sussie

Anmeld

27. september 2010

Vingummien

Kan kun give dig helt ret

Anmeld

27. september 2010

Magsen

Low skriver:

..

ville dog ønske at der var flere der svarede mit indlæg nu hvor jeg sidder desperat og venter !! hihihih

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.