Bogen - Den gode barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. september 2010

2babygirls

Hej Tøser

Er blevet en lille læse hest i min graviditet omkring graviditet og aaalt hvad der tilhører

Og så så i mor-bladet at man kunne få en bog der hedder den gode barsel!!!

Er der nogen der har læst den, og evt. vil anbefale den??

Eller har man sleeet ikke brug for en kloge-åge bog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Nadia&Daniel

Følger lige med - har nemlig også lige set den i mor-bladet

Har du læst Hvor lagde jeg babyen???

Anmeld

27. september 2010

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Følger lige med - har nemlig også lige set den i mor-bladet

Har du læst Hvor lagde jeg babyen???

Hihi, neeej... kom helt til at grine over den sætning..

hvad går den ud på ???

Min mand fik Far på færde af hans mor, og den har jeg skreget af grin over hele vejen igennem

Anmeld

27. september 2010

Nadia&Daniel

Tina&Martin skriver:

hvad går den ud på ???

Min mand fik Far på færde af hans mor, og den har jeg skreget af grin over hele vejen igennem

Den må du læse..

Beskrivelse bag fra bogen:

Hvorfor blev barslen ikke så lyserød og småblomstret, som man blev lovet? Hvor økologisk skal man være? Hvordan skal man kunne leve op til moderidealerne, når de skabes af kronprinsesser? Og hvad sker der, når alt det, man havde ønsket sig, ligger foran en og skal skiftes for 16. gang? I denne bog fortæller Julia Lahme råt og ligefremt om, hvordan det er at holde vejret i angst for at miste sig selv, men hjertet svulmer for et lille nyt væsen. Hun fortæller om at gemme sig for sin mødregruppe, drikke øl i smug og være så træt, at man glemmer, hvor man sidst lagde babyen. Og ikke mindste fortæller hun om, hvordan det at blive mor, når man har mistet sin egen.

Bogen er skrevet af Julia Lahme..

"Medrivende reality-bog, der har potentiale som baby-mor-bibel"  Ekstra Bladet

"Uhysterisk og super velskrevet crashtestdagbog om lortebleer, forbudte smøger på bagtrappen, angsten for at miste, om at kaste anker i evigheden og have bryster som bowlingkugler"                  F F F F F  Sissel-Jo Gazan - Femina

Den er så hyggelig og smadder sjov

Kan måske stadig fåes i Føtex (70.-)

Anmeld

27. september 2010

Nadia&Daniel

Tina&Martin skriver:

hvad går den ud på ???

Må jeg lige se efter

Anmeld

27. september 2010

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Den må du læse..

Beskrivelse bag fra bogen:

Hvorfor blev barslen ikke så lyserød og småblomstret, som man blev lovet? Hvor økologisk skal man være? Hvordan skal man kunne leve op til moderidealerne, når de skabes af kronprinsesser? Og hvad sker der, når alt det, man havde ønsket sig, ligger foran en og skal skiftes for 16. gang? I denne bog fortæller Julia Lahme råt og ligefremt om, hvordan det er at holde vejret i angst for at miste sig selv, men hjertet svulmer for et lille nyt væsen. Hun fortæller om at gemme sig for sin mødregruppe, drikke øl i smug og være så træt, at man glemmer, hvor man sidst lagde babyen. Og ikke mindste fortæller hun om, hvordan det at blive mor, når man har mistet sin egen.

Bogen er skrevet af Julia Lahme..

"Medrivende reality-bog, der har potentiale som baby-mor-bibel"  Ekstra Bladet

"Uhysterisk og super velskrevet crashtestdagbog om lortebleer, forbudte smøger på bagtrappen, angsten for at miste, om at kaste anker i evigheden og have bryster som bowlingkugler"                 F F F F F  Sissel-Jo Gazan - Femina

Den er så hyggelig og smadder sjov

Kan måske stadig fåes i Føtex (70.-)

ejh, skal da vist liii i føtteren og hente den, hvor nuttet.. Mangler altid noget når manden er faldet i søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.