Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja havde 2 cm livmorhals og en meget livlig baby så fik kørt strimmel og ellers op med en pille også hjem og slappe af. så nu sidder vi med chokolade kage og te og skal hygge med en film, håber på der sker noget fremskridt senere i dag og jeg ikke skal have endnu en pille i morgen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
har lige sendt en masse ve støv hen til dig.
du mp lige lave en update senere om der er sket noget
Masser af ve-støv er sendt til dig
Glæder mig til update
Lyder hyggeligt.. Er også lige det vejret lægger op til i dag.. En masse hygge...
Sender en masse ve-støv afsted til dig..
Held og lykke søde ven...håber det virker.KærligstSussie
En masse ve-støv er sendt i din retning....
Held og lykke med det....
Kram
Øv hvor skuffende, der sker ikke en skid, havde lidt veer tidligere i dag men alt er bare væk nu, har ikke engang en murrende fornemmelse i maven...... skal der ind igen i morgen til endnu en pille
Roxi skriver: Øv hvor skuffende, der sker ikke en skid, havde lidt veer tidligere i dag men alt er bare væk nu, har ikke engang en murrende fornemmelse i maven...... skal der ind igen i morgen til endnu en pille
eeej øv..... håber virkelig, der kommer gang i noget i løbet af aftenen/natten
fra Lea
Noget nyt??
Uhh jeg kender godt det med igangsættelse . Jeg blev sat igang i 3 dage og fødte først på 3 dagen. Er der sket noget nyt? for at i har det godt alle sammen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128