Hvad tid på døgnet startede jeres veer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad tid på døgnet startede jeres veer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.777 visninger
32 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Jules

Ja nu syntes jeg at jeg kan læse igen og igen at der er mange der starter med at få veer om natten... Altså vi snakker opstarts veer... Sådan at i har haft på fornemmelsen at nu kunne der godt snart ske noget :)

Nu vil jeg gerne have lidt mere indblik :) Bare for at få tiden til at gå med noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

DK

Vandet gik kl. 9. Ved en strimmel viste det sig at jeg havde små-veer, men ikke nogen jeg sådan rigtig lagde mærke til. De første rigtige veer kom omkring kl. 10.45.

Anmeld

27. september 2010

Jules

Jeg fik prikket mit vand da jeg havde graviditetskløe... 15.15... Små 15 min efter havde jeg så voldsomme veer at jeg intet kunne!

Anmeld

27. september 2010

Ida.

Nu er du jo andengangs (eller tredjegangs vel egentligt ) fødende, så jeg har stemt eftermiddag, da det var her veerne startede ved min anden fødsel - ved den første startede de om natten

Anmeld

27. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

1 gang var det kl 08 (har brugt den i afstemningen) og anden gang var det kl 02

Anmeld

27. september 2010

Susanne79

her kom den første ve omkring kl 8 og kl 8.20 gik vandet. Derefter kom veerne rigtig i gang

Anmeld

27. september 2010

Jules

idamaria83 skriver:

Nu er du jo andengangs (eller tredjegangs vel egentligt ) fødende, så jeg har stemt eftermiddag, da det var her veerne startede ved min anden fødsel - ved den første startede de om natten

ja jeg skulle gerne tælle som 3 gangsfødende... Det var ihvertfald hvad jeg fik afvide sidst... Meeen nu kan jeg jo ikke rigtig sammenligne med 1 fødsel. Er det ikke det man siger... At 1 og 3 fødsel minder meget om hinanden???

Anmeld

27. september 2010

Malonde1985

Her kom de om natten eller tidligt om morgenen.. Startede ved 3-tiden.. Fødte 15:44

Anmeld

27. september 2010

Ida.

Jules skriver:

ja jeg skulle gerne tælle som 3 gangsfødende... Det var ihvertfald hvad jeg fik afvide sidst... Meeen nu kan jeg jo ikke rigtig sammenligne med 1 fødsel. Er det ikke det man siger... At 1 og 3 fødsel minder meget om hinanden???

Det aner jeg ikke  mine to fødsler mindede faktisk meget om hinanden - bortset fra, at første fødsel var MEGET længere end den anden - og at de gik igang på to meget forskellige tidspunkter (dog gik de igang på samme måde) - til gengæld er de født på samme tidspunkt af døgnet (Annika kl. 02.01 og Lina kl. 00.49)

Og heldigvis er denne fødsel da ikke at sammenligne med din første

Anmeld

27. september 2010

MarieMor

vågnede kl 7 om morgenen med opstartsveer kom rigtig igang over middag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.