Laaaang update herfra...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Tut

Hej piger,

Så har vi endelig fået net igen, efter en laaaaaang uge uden. Heldigvis har vi kunne tage hjem til svigerforældrerne og tage computeren med... Man er jo lost uden netbank mm.

Mht. vores brygger, så JA - ALT er nyt1 og vinduet er nyt, eller dvs. det er 1 år gammel, "før"billedet er bare taget da vi havde boet her i et år. Så vinduet blev ikke skiftet i denne omgang.

Vi var ude og besøge vores lille Fiona i går, og nu har hun fået øjne.. Åh hun er skøn (se billeder)

Ellers ikke det vilde. Nana starter i vuggestue på Fredag!!!! (som i PÅ FREDAG) Hun er MEGET klar, næsten over-klar. Så det bliver rart for os begge at få hende kørt ind.

Så kan jeg også bruge tiden på at fokusere lidt på mig selv, og komme oven på igen, efter vores meget udfordrende år.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Lene76

nåh hvor den lille fiona..... og lækker  blir spændende og se hva ungerne siger til at få hende hjem på fuldtid

Det blir da fedt med PÅ FREDAG, for du må da om nogen trænge til at bruge lidt tid på dig selv efter det år i har været igennem..... pøj pøj med hendes opstart

hehe Noah er da osse helt tosset med Fiona hva hehe

Anmeld

27. september 2010

Siber

årrhhh en lækker vovse, og nogen dejlige billeder og en dejlig update!

Tænk at hun allerede skal starte i VS, vildt som tiden flyver. Dejligt at du nu kan få lidt tid til dig selv, og komme oven på. Det fortjener du/I virkelig efter alt det I har været igennem

Knus SIber

Anmeld

29. september 2010

linemus

Hvor er hun bare lækker. Ungerne bliver da bare så glade for at få sådan en i huset Det kan man da se på Noah.

Jeg synes også, det er vildt hun skal starte allerede. Hvad skal du så lave nu? Var det noget med, at du skulle holde lidt pause og komme til kræfterne igen?

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.