Skanning uge 25+6 med bladet følelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. september 2010

TwinsQ

Begge drenge har det godt, der var ikke noget der. Men min livmoder var meget kort/lille, så fik at vide at jeg ikke måtte lave noget overhoved. Og at de ville se mig igen på mandag...

Ved ikke lige hvad jeg skal tænke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

MORJESPERSEN

Jeg kryser finger for alt i skøn orden på mandag...

så en stor krammer her fra

Anmeld

28. september 2010

Amso

kram til dig.. Er sikker på det nok skal gå godt..krydser fingre for et godt besøg til sygehuset på mandag.

Anmeld

28. september 2010

Faith

Krydser fingre for at alt går som det skal, og at du holder på drengene mange uger endnu. Hvor kort er din LH?

Anmeld

28. september 2010

TwinsQ

Tak for Jeres søde hilsner...

Min LM er 2,5 cm, så lægen kiggede på mig med store øjne og sagde at jeg skulle holde mig i ro!!

Anmeld

28. september 2010

Mumto3

Er du sikker på lægen sagde 2½cm ? For det er altså et rigtig godt tegn!!! Sagde han ellers noget? Var den bagudvendt? var den hård eller blød?

Det med at du skal forholde dig i ro, det skal du tage meget seriøst. Ikke for at skræmme dig, men det er ikke uden grund de siger det. Dog vil jeg også sige at hvis din LH er 2½ cm så er der ikke så meget at være bekrymeret for, selvfølgelig lidt afhængig af hvordan den er lejret.

Så frem med fjernbetjeningen og se en masse fjernsyn!

Anmeld

28. september 2010

TwinsQ

Mumto3 skriver:

Er du sikker på lægen sagde 2½cm ? For det er altså et rigtig godt tegn!!! Sagde han ellers noget? Var den bagudvendt? var den hård eller blød?

Det med at du skal forholde dig i ro, det skal du tage meget seriøst. Ikke for at skræmme dig, men det er ikke uden grund de siger det. Dog vil jeg også sige at hvis din LH er 2½ cm så er der ikke så meget at være bekrymeret for, selvfølgelig lidt afhængig af hvordan den er lejret.

Så frem med fjernbetjeningen og se en masse fjernsyn!

Har mange plukveer og (ja undskyld mit ord valg) slim klatter når jeg går på toilettet... Den ene af drengene har sat sig med hoved godt nede!

Han sgade det var lige på grænsen til at blibe indlagt og derfor ville han se mig igen på mandag. Ellers sagde han ikke noget ud over vi lige skulle snakkes ved igen mandag...

Var til min 2. læge undersøgelse i dag og min læge sagde os at det var for tidligt at den var bleven så kort....

Anmeld

28. september 2010

Mumto3

2½cm er kort men ikke super kort! Den er normalt 3cm og kan være 4cm hos nogen.   min mands fætter blev far til et par tvillinger i uge 23+4, hvilket er helt ekstremt tidligt. Da de opdagede at hendes livmoderhals var kort, var der kun ½ cm tilbage, så du har bestemt meget mere! Hvis de undersøger dig vaginalt så spørg til hvordan den er lejret og hvordan fastheden er, for det er lige så vigtigt som længeden af den.

Du får lige et kæmpekram her fra, og så ellers bare ned på sofaen. Jeg går udfra du er sygemeldt, ellers skal du blive det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.