wallstickers og savsmuldstapet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.398 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. september 2010

serinasmor

Hej i skønne orakler

Er der nogen af jer der har prøvet at sætte wallstickers op på savsmuldstapet og hvordan blev resultatet. Sidder de fast og er det pænt eller buler det og falder af?

Serinasmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Susan1978

jeg har prøvet, og det er enormt besværligt synes jeg.

med store ting kan det lade sig gøre, men med små fine ting, der falder det bare af.. det ligesom løsner sig ret hurtigt.

Anmeld

27. september 2010

L.J.L

Det dur ikke, det falder af med det samme

Anmeld

27. september 2010

serinasmor

Susan1978 skriver:

jeg har prøvet, og det er enormt besværligt synes jeg.

med store ting kan det lade sig gøre, men med små fine ting, der falder det bare af.. det ligesom løsner sig ret hurtigt.

øv det tænkte jeg nok

så må vi finde på en anden løsning

Anmeld

27. september 2010

serinasmor

linselouise skriver:

Det dur ikke, det falder af med det samme

øv det tænkte jeg nok ...

vi må finde en anden løsning så ... evt male direkte på væggen

Anmeld

27. september 2010

L.J.L

serinasmor skriver:

øv det tænkte jeg nok ...

vi må finde en anden løsning så ... evt male direkte på væggen

Jeg købte wallstickers for nyligt, og satte op på savsmuldstapet, og det faldte som skrevet af med det samme. Nu er jeg i gang med at male en kæmpe junglevæg, med abe, løve, elefant osv. så det kan du da også give dig i kast med

Anmeld

27. september 2010

serinasmor

linselouise skriver:

Jeg købte wallstickers for nyligt, og satte op på savsmuldstapet, og det faldte som skrevet af med det samme. Nu er jeg i gang med at male en kæmpe junglevæg, med abe, løve, elefant osv. så det kan du da også give dig i kast med

det er jo det ... det sætter bare lige lidt større krav til mine kreative evner

men et eventyrværelse skal hun da have ... så må vi se hvor længe det kommer til at tage

Anmeld

27. september 2010

thildemus

Jeg tænkte ikke på at der var et problem, så da mit dyrt-indkøbte wallsticker faldt ned tog jeg en blyant og tegnede rundt om selve stickeren. Så tog jeg ned i farvehandleren og fik en farveprøve som jeg malede det optegnede op med. Nok så besværligt, men jeg ville have den sticker

Anmeld

27. september 2010

quar20

Altså hvis du nu gerne vil bruge lidt hyggetid på at lave nogle selv så i Bauhause har de noget folie man kan købe for meget billige penge i alle mulige farver..!! Og det fungere altså på vores tapet og det er savsmuldstapet..!!

har desværre ikke lige billeder her på denne computer ( sidder ved min mands computer )..!!

men der printede jeg nogle skabeloner ud fra nettet både af dyr, blomster osv - og der klippede jeg det ud og satte dem på væggen og de holder altså fint..!! Jeg gjorde så lige det at jeg tog min hårtørre og "varmede" klisteret op og satte dem på også tog jeg en tør grydesvamp og ligesom trykkede det pænt på væggen..!

Anmeld

27. september 2010

82Miraklet

serinasmor skriver:

det er jo det ... det sætter bare lige lidt større krav til mine kreative evner

men et eventyrværelse skal hun da have ... så må vi se hvor længe det kommer til at tage

Herhjemme har vi giver Wallstickers´erne en klat lim på bagsiden så sidder de fint... det er dog på glasvæv men uden lim, falder de også af her.... Så lidt lim på bagsiden aå er den hjemme her....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.