I motionscenter med baby på 2 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. september 2010

LilyMarleen

Er der nogen af jer der har gjort det, hvordan har i gjort det ? Lift, eller ? Jeg er nemlig startet op med at træne, og de 2 gange jeg nu, har været afsted, har farmand taget Alexander, men jeg vil godt derned om formiddagen når vi er alene hjemme. Det burde da være lade sig gørligt. ? Ja, de siger jeg bare ka ta ham med, og lade ham stå i barnevognen udenfor, men det vil jeg ikk da jeg ikke stoler 100% på baby alarmen.

Og Alexander er nu så tit rigtig meget vågen om dagen efterhånden. Så jeg tvivler på vi bare sådan ka trille derned og gå igang.. Hmm

Hvad har i gjort ?? .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg tror jeg ville tage en lift med Jeg vil gerne igang med at træne, men tror jeg starter herhjemme. Jeg vilr rigtig gerne have mig en god grundform, inden jeg starter p¨å arbejde igen. SYns jeg er blevet en slapsvans under min graviditet ...

Men jeg har ikke RÅDET, for jeg har ikke prøvet det før selv endnu.

Anmeld

27. september 2010

VIPpigen

Jeg har tit set folk med lift i motionscentre, og har også selv tænkt mig at lillepigen skulle med når hun kommer ud, og jeg starter op igen på træning. Ville rigtig gerne i gang allerede, men syntes foden og bækken driller lidt for meget, så her nøjes jeg med svømmehal indtil.

Men rigtig mange har børn med i lift, og transportere dem rundt til de forskellige maskiner...

Anmeld

27. september 2010

LHB

Jeg har haft min søn på 4 mdr med i fitnesscentret, hvor han lå i liften. Det gik fint.

Anmeld

27. september 2010

Frøken Sørensen

Jeg havde bare vores søn i liften... Og det har fungeret helt fint  Nu er han 8 mdr. og jeg har ham stadigvæk med... Jeg må så tage barnevognen med ind og stille den så den selvfølgelig ikke står i vejen... tager nemlig mest derop når han sover til middag. Og når han så vågner så har jeg bare en masse legetøj med så han er godt underholdt... Godt nok prøver han at stikke af, men folk synes bare det er vildt hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.