Fra P-pille stop til menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. september 2010

AnnaB.

Hej.

Jeg har smidt p-pillerne, og er lidt utålmodig ift. at få min menstruation. Det skal lige siges, at jeg ikke er gravid, og ikke skal være det endnu. Men det her med at smide p-pillerne, er helt sikkert det første skridt, og jeg glæder mig til at begynde at "projektet" til næste år.

Anyway, mit spørgsmål lyder:

Hvor længe gik der fra I stoppede med p-pillerne til I fik menstruation? Og var den regelmæssig fra starten af? Jeg fik sådan noget ligegyldigt noget en enkelt gang, og nu er der gået mere end 2 måneder siden da.
Igen, jeg er ikke gravid, så det er ikke derfor, min mesntruation ikke er kommet .

Glæder mig til at høre fra jer.

På forhånd tak. Anna.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Sujan

Jeg var på minipiller så er nok ikke det samme... Men der gik desværre 2 mdr. Fra jeg stoppede til mens kom... 2 meget lange mdr... Men siden har min mens været regelmæssig hvilket jo er rigtig rart..

Held og lykke med projektet:-)

Anmeld

26. september 2010

grinny

AnnaB. skriver:

Hej.

Jeg har smidt p-pillerne, og er lidt utålmodig ift. at få min menstruation. Det skal lige siges, at jeg ikke er gravid, og ikke skal være det endnu. Men det her med at smide p-pillerne, er helt sikkert det første skridt, og jeg glæder mig til at begynde at "projektet" til næste år.

Anyway, mit spørgsmål lyder:

Hvor længe gik der fra I stoppede med p-pillerne til I fik menstruation? Og var den regelmæssig fra starten af? Jeg fik sådan noget ligegyldigt noget en enkelt gang, og nu er der gået mere end 2 måneder siden da.
Igen, jeg er ikke gravid, så det er ikke derfor, min mesntruation ikke er kommet .

Glæder mig til at høre fra jer.

På forhånd tak. Anna.

Min mens kom 6 dage efter stop og har været regelmæssig de første 5 måneder, men de sidste to måneder har det hele rykket sig en uge, det er lidt underligt?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.