Vasketøj!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

afrobabies

Tulipan skriver:

Er også bare det værste

En gang handlede jeg dog lidt for hurtigt. Det var sent og Emil kastede op i hans seng, og skulle bare have det skiftet i en fart så han kunne sove videre. Så dum som jeg er smider jeg det i badekaret, og det stopper så så ku jeg stå og rode med det i jeg ved ikke hvor lang tid. Og måtte holde pauser pga lugt. Så det gør jeg ALDRIG mere.

Det er pænt klamt Og jeg er 5 uger henne i en graviditet, så det er altså ikke det bedste at stå og rode med bræktøj, puha...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Vingummien

victoria2008 skriver:

Det er pænt klamt Og jeg er 5 uger henne i en graviditet, så det er altså ikke det bedste at stå og rode med bræktøj, puha...

Årh gud... det kan jeg lige forstille mig

Anmeld

26. september 2010

twinboys

Tulipan skriver:

Er også bare det værste

En gang handlede jeg dog lidt for hurtigt. Det var sent og Emil kastede op i hans seng, og skulle bare have det skiftet i en fart så han kunne sove videre. Så dum som jeg er smider jeg det i badekaret, og det stopper så så ku jeg stå og rode med det i jeg ved ikke hvor lang tid. Og måtte holde pauser pga lugt. Så det gør jeg ALDRIG mere.

Anmeld

26. september 2010

Vingummien

twinboys skriver:

Nemlig. Ikke nogen rar oplevelse.

Anmeld

26. september 2010

twinboys

Tulipan skriver:

Nemlig. Ikke nogen rar oplevelse.

Nope tror jeg på....

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Tulipan skriver:

Årh gud... det kan jeg lige forstille mig

Jeg håber dog at komme igennem graviditeten uden for meget kvalme, jeg kastede ikke op under den første graviditeten, så hvorfor skulle jeg da gøre det nu, hahaha, som om to graviditeter er ens

Anmeld

26. september 2010

Vingummien

victoria2008 skriver:

Jeg håber dog at komme igennem graviditeten uden for meget kvalme, jeg kastede ikke op under den første graviditeten, så hvorfor skulle jeg da gøre det nu, hahaha, som om to graviditeter er ens

Haha håber jeg ikke de er. For hvis jeg bliver gravid igen, så skal jeg igennem kvlame og opkast helved igen. Så mine skal ikke være ens

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Tulipan skriver:

Haha håber jeg ikke de er. For hvis jeg bliver gravid igen, så skal jeg igennem kvlame og opkast helved igen. Så mine skal ikke være ens

Min første graviditet var rimelig positiv, så jeg tager gerne en mere af den slags

Anmeld

26. september 2010

Vingummien

victoria2008 skriver:

Min første graviditet var rimelig positiv, så jeg tager gerne en mere af den slags

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Tulipan skriver:

Det kan jeg godt forstå

Jeg er alene med min datter og skal også være alene om det kommende barn, så der skal nok komme gang i hytten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.