Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: Ja ja de vil jo så gerne så hvorfor ikke??? Men nej nej de fik ikke penge for det... Nyd billederne... Majbritt
Ja ja de vil jo så gerne så hvorfor ikke??? Men nej nej de fik ikke penge for det...
Nyd billederne...
Majbritt
Hvor lækkert. Så kan i se igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Jeps mine dejlige guldklumper som vokser sig større og større for hver dag og bliver mere og mere værd... Jeg nyder deres hjælp og at de gider... Majbritt
Jeps mine dejlige guldklumper som vokser sig større og større for hver dag og bliver mere og mere værd...
Jeg nyder deres hjælp og at de gider...
Send dem bare til Odense - har en bil der trænger gevaldigt
Baagøe skriver: Send dem bare til Odense - har en bil der trænger gevaldigt
Desværre pt. sover de... de skal jo i skole imorgen... ellers var de klart kommet...
Tulipan skriver: Hvor lækkert. Så kan i se igen
Jeps og se ud... Griner
twinboys skriver: Desværre pt. sover de... de skal jo i skole imorgen... ellers var de klart kommet... Majbritt
Ha ha - klasse
Baagøe skriver: Ha ha - klasse
Men vi kommer da gerne snart til Odense, giver du en god middag så vasker drengene gerne vinduerne bagefter...
twinboys skriver: Men vi kommer da gerne snart til Odense, giver du en god middag så vasker drengene gerne vinduerne bagefter... Majbritt
Deal!
Kan man låne dem
Baagøe skriver: Deal!
Vi kommer den 8. oktober dog uden børn... smiler der er vi i Odense... smiler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128