Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Ej, hvor er de fine, Tina. Jeg vil da godt aftage et par hvis du laver en lille produktion! Elsker det stof du har valgt
Ej, hvor er de fine, Tina. Jeg vil da godt aftage et par hvis du laver en lille produktion! Elsker det stof du har valgt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
De er fede!! Hvordan syr man smock
TbCp skriver: Så har jeg, med god hjælp fra Pernille, forsøgt mig med et par bukser. Synes selv de blev helt fine og har fået mod på at sy flere par bukser.
Så har jeg, med god hjælp fra Pernille, forsøgt mig med et par bukser.
Synes selv de blev helt fine og har fået mod på at sy flere par bukser.
Tina, de er da vildt flotte!!
Er det en opskrift/et mønster I måske vil dele?
Ranarupta skriver: Tina, de er da vildt flotte!! Er det en opskrift/et mønster I måske vil dele?
Vil jeg da egentlig også gerne vide
idamaria83 skriver: De er fede!! Hvordan syr man smock
TbCp skriver: Det er helt vildt fedt at du gider komme med fif
Det er helt vildt fedt at du gider komme med fif
Det gør jeg gerne - du er også velkommen til at komme forbi, hvis du er på de her (ud)kanter
TbCp skriver: Uha tror jeg holder mig til kun at producere til Liva det mere professionelle lader jeg Pernille/Skouboe om
Uha tror jeg holder mig til kun at producere til Liva det mere professionelle lader jeg Pernille/Skouboe om
Hi hi. Du er nu ellers skrap til det og det skader jo ikke at spørge
TbCp skriver: Jeg troede det var rigtig svært, men man skal bare rulle elastiktråd stramt op på den der underspole (har ingen ide om hvad den hedder). Og så syr man rundt og rundt og rundt i spirantisk nærmest. Det er supernemt
Jeg troede det var rigtig svært, men man skal bare rulle elastiktråd stramt op på den der underspole (har ingen ide om hvad den hedder). Og så syr man rundt og rundt og rundt i spirantisk nærmest. Det er supernemt
Uhhh SMART!!! Så bare almindelig ligeud-syning med elastiksnor som undertråd? Dét må prøves...
http://www.stof2000.dk/show_article.php?catid=640&articleid=19107
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128