Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SÅ er det i morgen festen starter og hold da op jeg glæder mig, håber så meget på ikke at ende ud med en 3 dages fødsel. i aften skal jeg bare forkæles og gøre mig selv lækker til i morgen, Baby skal jo have en top lækker mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Held og lykke med imorgen, gid det var mig
Held og lykke imorgen...
Glæder os til at se billeder af den lækre mor og ikke mindst barnet... :-)
Knus fra Natascha
Hejsa
Mange gange held og lykke med i morgen.... Bliver super spændende!
Tænk sig om gange få timer/dage ligger du med din dejlige lille bebs i armene....
Kram fra Louise
Ih det lyder bare som en rigtig god ide Forkæl endelig dig selv alt hvad du kan - og så glæd dig til at du sidder med den lækreste baby i armene
Held og lykke i morgen - håber at hører en rigtig god og positiv fødselsberetning fra dig
Ååh det er næsten ikke til at fatte, er bange for jeg ike for sovet så meget i nat er sååå spændt
Er bare sådan helt fjollet og har bare lyst til at danse rundt i stuen og synge "vi skal ha baby vi skal ha baby"
Held og lykke med igangsættelsen og fødslen
Held og lykke idag...!
Du/I ønskes alt det bedste søde ven.Jeg sender bjerge af lys og kærlighed....og venter spændt på en update.KærligstSussie
Roxi skriver: SÅ er det i morgen festen starter og hold da op jeg glæder mig, håber så meget på ikke at ende ud med en 3 dages fødsel. i aften skal jeg bare forkæles og gøre mig selv lækker til i morgen, Baby skal jo have en top lækker mor
Ih hvor spændende....håber det kommer til at gå planmæssigt! Og selvfølgelig skal bebsen have en top-lækker mor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128