Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor mange penge bruger i på bleer ca om måneden pr. barn?
Hvis i har lyst uddyber eller giver råd hvis i har lyst
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor mange penge bruger i på bleer ca om måneden pr. barn? Hvis i har lyst uddyber eller giver råd hvis i har lyst
Hejsa:0)
Jeg bruger 100 kroner - køber max 2 pakker og de koster 50 kroner pr pakke:0). Køber dem fra Rema 1000 - super gode og billige - og det er til et ble barn på 6 mdr:0)
Jeg bruger ca 160 kr om måneden - køber i Aldi, der er 90 bleer for 80 kr.
Bruger ca. 2 pakker om måneden, dog i denne periode mindre, da hun er hos min svigermor om dagen, og hun køber selv bleer.
op
Jeg bruger 2-300 kr, dvs det er nærmere 160 - 240, for jeg køber Vibelle fra Aldi, og det svinger lidt pga Dagpleje, og Så sover min datter Også stadig med ble,så hun har nogen med i Børnehave til hendes middagssøvn
Vi bruger 256 kr ca om månede vi køber gerne libero i bilka når de har Tripel pakker
Bruger nok omkring 1½ - 2 pakker om måneden, så 160 kr vi køber i aldi 90 stk - 80 kr
Smiler ingen da jeg ikke har blebørn mere... Men to blebørn på en mdr. det løb hurtigt op den gang... men handlede altid stort ind når de var på tilbud
Majbritt
2 pk bleer fra Rema pr barn = 200 kr for 2..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128