Hvor mange penge bruger du/i på bleer om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Malene84

Jeg har stemt 300 - 400  da vi køber en pakke i Aldi til 80 kr. pakken!!! Mener der er 90 bleer i. Vi bruger sådan ca. 10 -11 bleer om dagen. DET ER PISSE DYRT AT HAVE TVILLINGER  hahaa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Sandra09

Vi bruger ca 200 pr. mdr bruger huggies de er tit på tilbud til næsten halv pris .. ca 2 ½ pk. mdr.

Anmeld

26. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi køber stort ind...

Så her er det 2 kasser aktiv fit - 2 kasser easy up og 4 pk alm pampers (kun til at sove i)

Elsker når vi har et lager...

Anmeld

26. september 2010

ZamanogDania

Ni-ko-li-ne skriver:

der er tre pakker i sådan en kasse....

men hvordan får du dem til at strække så lang tid?

Det vil jeg faktisk ikke. Måske har jeg os regnet det forkert ud, men de holder ihvertfald til 1 1/2 måned - 2 måneder. Jeg glemmer altså og tælle de bleer med som er tilbage når jeg køber noget nyt. Som
Sagt forhen brugte jeg meget. Hun blev skiftet omkring 10 gang. Men nu 4-5 gang om dagen.
Hvor tit skifter du bleen?

Anmeld

26. september 2010

*Sofie*

Tror jeg køber to pakker om måneden i Aldi...
Så ja, 160 kr om måneden

Anmeld

26. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg vil tro, at vi bruger 2-3 pakker om måneden til 2 børn. Jeg køber ALTID i Bilka - 3 pakker for 254 kr. i en kasse

Anmeld

26. september 2010

mum2010

Vi bruger mellem 100-200 kr. på bleer. Vi bruger de fantastiske vibelle-bleer fra Aldi. Bruger ca 2 pakker om måneden  Så det er dejligt billigt

Anmeld

26. september 2010

mor-til-vanessa

jeg køber altid bleer på tilbud i bilka nogen gange føtex. men synes de er billigst i bilka. og de kan holde i hver fald i 2mdr så har stemt 100-200

Anmeld

26. september 2010

Ni-ko-li-ne

ZamanogDania skriver:

Det vil jeg faktisk ikke. Måske har jeg os regnet det forkert ud, men de holder ihvertfald til 1 1/2 måned - 2 måneder. Jeg glemmer altså og tælle de bleer med som er tilbage når jeg køber noget nyt. Som
Sagt forhen brugte jeg meget. Hun blev skiftet omkring 10 gang. Men nu 4-5 gang om dagen.
Hvor tit skifter du bleen?

1 1/2 måned holder de nok også her:0)

Anmeld

26. september 2010

sandratobias

Ved oz er det den kasse i bilka med 3 pakker + indimellem 1 pakke fra aldi... Og det holder 1 måned ved oz...

Og Tobias er 3 år gammel, og slet ikk klar til at undvære bleen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.