Syg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. september 2010

afrobabies

Min datter er syg og kaster op, så idag lever hun på saftevand og marie-kiks

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

SoffiLine

Årh lille pus da! God bedring med hende!

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

SoffiLine skriver:

Årh lille pus da! God bedring med hende!

Mange tak.... Jeg synes sgu at det er lidt hårdt, jeg tør jo næsten ikke at give hende noget at spise eller drikke, fordi jeg er bange for at det bare kommer op igen...

Anmeld

26. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Har hørt at revne æbler - salt chips skulle være godt også. 

Det mest vigtigste er at hun drikker...

Og god bedring med hende...

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Mor til Frederic skriver:

Har hørt at revne æbler - salt chips skulle være godt også. 

Det mest vigtigste er at hun drikker...

Og god bedring med hende...

Jeg ved godt at de ting også er godt, men det er ikke nemt når hun ikke vil have noget, jeg kan jo ikke tvinge det i hende, så er det da først at det går galt

Anmeld

26. september 2010

victoria2008 skriver:

Jeg ved godt at de ting også er godt, men det er ikke nemt når hun ikke vil have noget, jeg kan jo ikke tvinge det i hende, så er det da først at det går galt

Blot et råd.

Har ikke selv afprøvet det, så aner ikke om det virker. Bare noget jeg har i tanker ifald frederic skulle blive syg - engang. Men han nøjes dog blot med at være forkølet og intet andet, endnu... Han er også kun lige blevet 2 år. Så vi har ikke haft barnets 1 sygedag og aner ikke hvordan han er når han er syg.

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Blot et råd.

Har ikke selv afprøvet det, så aner ikke om det virker. Bare noget jeg har i tanker ifald frederic skulle blive syg - engang. Men han nøjes dog blot med at være forkølet og intet andet, endnu... Han er også kun lige blevet 2 år. Så vi har ikke haft barnets 1 sygedag og aner ikke hvordan han er når han er syg.

Så har i da været heldige. Min datter er ikke 2 år endnu, men hun har da været syg af et par omgange nu...

Anmeld

26. september 2010

victoria2008 skriver:

Så har i da været heldige. Min datter er ikke 2 år endnu, men hun har da været syg af et par omgange nu...

Det er aldrig fedt når de er syge...

Ja på det punkt har vi været rigtig heldig, men ville så ønske han var mere alm børnesyg (influenza - omgangs syge mm) Han har været indlagt en del det første ½ år og har snart i 1 år blevet fulgt på børne amb - med kontrol hver 2. mdr. Han føler ingen sult og kan ikke tåle vise tilsætnings stoffer, så vi har dreng der aldrig er sulten. 

Anmeld

26. september 2010

afrobabies

Det er aldrig fedt når de er syge...

Ja på det punkt har vi været rigtig heldig, men ville så ønske han var mere alm børnesyg (influenza - omgangs syge mm) Han har været indlagt en del det første ½ år og har snart i 1 år blevet fulgt på børne amb - med kontrol hver 2. mdr. Han føler ingen sult og kan ikke tåle vise tilsætnings stoffer, så vi har dreng der aldrig er sulten. 

Ok, det er så heller ikke så rart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.