Lem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

LouiseNielsen

BlyViol skriver:

bakke/højdedraget?

Kjærgårdsparken hedder det.... Der er rigtig mange børn og godt sammenhold blandt naboer, sååå skønt... Venter bare svar fra min fars bankmand i løbet af ugen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Vidunderligeunger

LouiseNielsen skriver:

Kjærgårdsparken hedder det.... Der er rigtig mange børn og godt sammenhold blandt naboer, sååå skønt... Venter bare svar fra min fars bankmand i løbet af ugen!

okay, jamen hvis i er positive, så go for it og som du selv siger så er det jo ikke så lang fra rkb og bronx

Anmeld

26. september 2010

LouiseNielsen

BlyViol skriver:

okay, jamen hvis i er positive, så go for it og som du selv siger så er det jo ikke så lang fra rkb og bronx

Er bestemt positivt... Men kender jo ikke så meget til pasnings mulighederne der.....

Anmeld

26. september 2010

Vidunderligeunger

LouiseNielsen skriver:

Er bestemt positivt... Men kender jo ikke så meget til pasnings mulighederne der.....

bom bom... tror ik der er vuggestue, men masser af dp'ere, og en vidst nok rigtig god BH

Anmeld

27. oktober 2010

pussepige

LouiseNielsen skriver:

Nogen herinde som kommer fra Lem??

Vi er ved at købe hus der, så vil rigtig gerne høre lidt om byen, pasnings mulighederne osv???

Jeg er opringelig fra Ringkøbing, men bosat i Holstebro.....

Kram

Nu bor jeg i stauning 9 km fra Lem.. Hvis vi skulle sælge huset og flytte ville vi helt klart flytte til Lem..

Anmeld

27. oktober 2010

Vingummien

quar20 skriver:

Øhh lem østjylland eller?..

Var også den første jeg tænkte på, vidste ikke der lå flere end den her ved randers

Anmeld

27. oktober 2010

quar20

Tulipan skriver:

Var også den første jeg tænkte på, vidste ikke der lå flere end den her ved randers

haha griner

Anmeld

27. oktober 2010

MTS

jeg har for en 7-8 år siden arbejdet i bh i lem. ved ikke om den stadig er der, bakkegården hed den i hvert fald. De hade rigtigt meget plads for børnene til at lege udenfor. Og rigtigt hyggeligt indenfor.

Ved at der var en bh mere men kan ikke huske navnet på den.

Det er jo en meget lille by, men den gang var den hyggelig nok. Nu bode jeg selv i Ringkøbing så var jo kun der når jeg var på arbejde.

Anmeld

15. januar 2011

GitteC78

Jeg er fra Videbæk.  Jeg flyttede hertil for snart 5 mdr siden og kender ikke så mange her,.

Jeg er 33 år og blev for 4 mdr siden mor til Daniel. Jeg bor sammen med min kæreste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.