Hende med maven :-) skriver:
Ja man vil gerne gøre det bedste for parneren og babyen, men også for en selv....
Men ved heller ikke hvor mange penge et bryllup koster, om det kan lade sig gøre eller ej.... Men hvis det kan lade sig gøre er det først til foråret, og ja der er jo længe til, så ved ikke om vi behøver gøre noget fra december når lillepigen kommer, eller om det er i orden at vente.....
hmm... må jeg spørge hvorfor i ikke må for kommunen??
ang kommunen, vi må godt, men problemet er jeg er igang med pensionssag, og bliver vi gift bliver min kæreste jo så forsørger, og så skal vi leve af hans indkomst, og skulle der ske ham noget, skal jeg starte forfra i min pensionssag, så bliver nød til at få det afsluttet, men ja de tager mine penge og vi ville være nød til at gå fra hus og hjem, og med hans indkomst, ville det være umuligt at "overleve" på hans ene indkomst
ang bryllup, har vi gjort det, vi har tænkt hvad vi kunne tænke os, og hvad vi evt ville spendere, vi kiggede madpriser, og regnede ud efter ca antale gæster, satte ca beløb ind på blomster, fotograf, ringe, tøj/kjole osv og regnede sammen til ca pris, så vi ved hvad vi ca skulle forvente og hvad vi ca skulle ud og spare sammen inden. vi har ca budget på 75.000 men har planer om ændringer, bla i hvor det skal holdes, da vi synes det er fordyrt i forhold til det er forsamlingshus, hvor de leverer maden, men rart at have lidt at gå efter, så man ikke forventer 30.000 og ender med et bryllup på 100.000
Anmeld