En flot bunke tøj sælges BILLIGT :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
616 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Milsen82

Hejsa.

Der er allerede blevet tomt lidt ud, men der skulle gernes tømmes endnu mere ud i klædeskabet - der er alt alt for meget.

Så hvis nogen af jer kunne være interesseret sælger jeg meget gerne det hele samlet til en god pris ellers kan det også købes stykvis, dog meget gerne nogle stykker af gangen

Prisen må vi snakke om - send mig evt. en mail:

cclaudell@hotmail.com

Standen på tøjet er nyt, næsten som nyt eller god men brugt. Og langt det meste er str M, ellers nogenlunde svarende dertil - bukserne hedder mest 29 og 30 i livet og ca. 32 i lænden - dog er der også trekvarte i mellem - der kan dog også forekomme en smule i S og L. Mærker er bl.a. diesel, Lipo lipo, Green house, vero moda, Signal, Esprit, Part two osv.

Men spørg endelig og lad os finde ud af noget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej, hvad skal du have for den øveste kjole/tunika fra ChaCha? Og har du evt. nogle mål på den - under brystet?

Anmeld

26. september 2010

Milsen82

Jeg vil super gerne ha solgt så meget muligt samlet, hvis det kan lade sig gøre  Men kjolen er str. S, men stor i størrelsen synes jeg. Mål? Hmm jeg kan godt forsøge hvis det er, men synes den er lidt svær at måle rimlig præcist.

Anmeld

26. september 2010

bullerbassen

Pris og str på denne ?

Er det cowboy ?

Anmeld

26. september 2010

Milsen82

Det er str 36, men den er stor i størrelsen synes jeg...Nypris 600 kr, kom gerne med et bud. Ja det er blød og lækkert jeans/cowboy.

Anmeld

26. september 2010

bullerbassen

Milsen82 skriver:

Det er str 36, men den er stor i størrelsen synes jeg...Nypris 600 kr, kom gerne med et bud. Ja det er blød og lækkert jeans/cowboy.

Tror desværre den bliver for lille  kan ski nok ikke klemme mig i str 36 - desværre det ville være ønske tænkning

Anmeld

26. september 2010

Milsen82

Jeg er hellere ikke en størrelse 36, jeg ved ikke om det er fordi mærket er generalt stort i størrelsen - den er ihvertifald rigeligt stor til mig og jeg er str M - mest...

Ved ikke om du kunne bruge det til noget

Anmeld

27. september 2010

Milsen82

Nu skal det bare skydes af - det ligger bare, næsten synd for så fint tøj...byd piger - er bestemt til at handle med og sælger gerne hele bunken for en SUPER god pris!!!

Anmeld

3. oktober 2010

slettet_7530

Milsen82 skriver:

Hejsa.

Der er allerede blevet tomt lidt ud, men der skulle gernes tømmes endnu mere ud i klædeskabet - der er alt alt for meget.

Så hvis nogen af jer kunne være interesseret sælger jeg meget gerne det hele samlet til en god pris ellers kan det også købes stykvis, dog meget gerne nogle stykker af gangen

Prisen må vi snakke om - send mig evt. en mail:

cclaudell@hotmail.com

Standen på tøjet er nyt, næsten som nyt eller god men brugt. Og langt det meste er str M, ellers nogenlunde svarende dertil - bukserne hedder mest 29 og 30 i livet og ca. 32 i lænden - dog er der også trekvarte i mellem - der kan dog også forekomme en smule i S og L. Mærker er bl.a. diesel, Lipo lipo, Green house, vero moda, Signal, Esprit, Part two osv.

Men spørg endelig og lad os finde ud af noget

Lukker du denne da det ikke er nødvendigt at have 2 identiske tråde liggende og fylde op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.