underlig fornemmelse i maven ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.619 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. september 2010

Mikkel's mor <3

Hej tøser
igår fik jeg sådan en underlig fornemmelse i maven, i ved ligesom når der sidder noget skind i klemme i ens ribben, eller lidt ligesom at have trykket et ribben.
smerterne gik om i ryggen og ned i maven, hvor det bare føltes som om at jeg var rigtig træt i mave og ryg. (den følelse man har i benene hvis man har været ude og løbe)
ved ikke hvad det kan være om det er fordi at den lille er ved at mangle pads derind ?

-nogen der har oplevet dette og skal jeg være bekymret ?

Jennifer  28+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

Mikkel's mor <3

hmm slet inegn ?

Anmeld

26. september 2010

2babygirls

Jennifer skriver:

Hej tøser
igår fik jeg sådan en underlig fornemmelse i maven, i ved ligesom når der sidder noget skind i klemme i ens ribben, eller lidt ligesom at have trykket et ribben.
smerterne gik om i ryggen og ned i maven, hvor det bare føltes som om at jeg var rigtig træt i mave og ryg. (den følelse man har i benene hvis man har været ude og løbe)
ved ikke hvad det kan være om det er fordi at den lille er ved at mangle pads derind ?

-nogen der har oplevet dette og skal jeg være bekymret ?

Jennifer  28+6

Hmm ved ikke om jeg forstå dit problem, men føles det som om der sidder noget i klemme??

Det kan jo godt forekomme.. synes jeg kom tidligt ved mig, men babyen trykkede også på min iskiasnerve tidligt i forløbet, og det gjorde at mit ben nogle gange blev helt lammet og jeg havde vildt ondt hele vejen op af røven, lænden og ryggen...

Anmeld

26. september 2010

Mikkel's mor <3

Tina&Martin skriver:

Hmm ved ikke om jeg forstå dit problem, men føles det som om der sidder noget i klemme??

Det kan jo godt forekomme.. synes jeg kom tidligt ved mig, men babyen trykkede også på min iskiasnerve tidligt i forløbet, og det gjorde at mit ben nogle gange blev helt lammet og jeg havde vildt ondt hele vejen op af røven, lænden og ryggen...

deet er også meget svært at forklare..
men ja lidt som om der er noget der sidder i klemme i maven.. hmm

Anmeld

26. september 2010

2babygirls

Jennifer skriver:

deet er også meget svært at forklare..
men ja lidt som om der er noget der sidder i klemme i maven.. hmm

Hmm lyder mærkeligt, hvis det føles som om noget sidder i klemme inde i maven, men det kan jo være baby ligger på en ubehagelig måde, så det ikke er rart for dig.. maven er jo for lille omkring det tidspunkt hvor du førhen havde Æl, så der fylder baby meget i forhold til boligen

Eller kontakt din JM og hør hende af

Anmeld

26. september 2010

Mikkel's mor <3

Tina&Martin skriver:

Hmm lyder mærkeligt, hvis det føles som om noget sidder i klemme inde i maven, men det kan jo være baby ligger på en ubehagelig måde, så det ikke er rart for dig.. maven er jo for lille omkring det tidspunkt hvor du førhen havde Æl, så der fylder baby meget i forhold til boligen

Eller kontakt din JM og hør hende af

ja du har nok ret.. til sidste scanning for en uge siden sagde jdm. godt nok også at han fylder det hele godt ud, så det er nok derfor
men snakker da lige med mig egen jdm om det på tirsdag, hvor jeg skal hen til hende alligevel..

Anmeld

26. september 2010

henh01

Jeg kender det alt for godt og har til tider tænkt om det er lillemanden der kommer i klemme, men det gør de heldigvis ikke. Det er simpelthen fordi det hele bliver så kompakt og alle organer bliver skubbet for at gøre plads til baby. Jeg er selv i 32+1 og oplever det meget ofte.

Anmeld

26. september 2010

Mikkel's mor <3

henh01 skriver:

Jeg kender det alt for godt og har til tider tænkt om det er lillemanden der kommer i klemme, men det gør de heldigvis ikke. Det er simpelthen fordi det hele bliver så kompakt og alle organer bliver skubbet for at gøre plads til baby. Jeg er selv i 32+1 og oplever det meget ofte.

godt nok.. (: så vil jeg ikke være så bekymret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.