Tremmesengsformindsker - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

Bondepigen

henh01 skriver:

Det er sikkert rigtig smart, jeg orker bare ikke at være kreativ.. griner vil hellere betale mig fra det

DET kender jeg godt.

Synes bare osse det er sjovt at have lavet noget selv, der er lidt anderledes... meeen overskuddet og lysten skal jo osse være til stede!

Håber du finder en!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

henh01

bondepigen skriver:

DET kender jeg godt.

Synes bare osse det er sjovt at have lavet noget selv, der er lidt anderledes... meeen overskuddet og lysten skal jo osse være til stede!

Håber du finder en!!

Jeg har så mange projekter i gang og kan ikke overskue flere. Har lige malet gyngestol og er i gang med den helt store udrydning i alle mine ting for at få plads til lillemanden. Har sat tapet op og skal have malet gangen og værelset, - og så er der kun 7,5 uge til jeg har termin så ting tager tid

Anmeld

26. september 2010

Bondepigen

henh01 skriver:

Jeg har så mange projekter i gang og kan ikke overskue flere. Har lige malet gyngestol og er i gang med den helt store udrydning i alle mine ting for at få plads til lillemanden. Har sat tapet op og skal have malet gangen og værelset, - og så er der kun 7,5 uge til jeg har termin så ting tager tid

Ja så kan jeg godt se, det kan være svært at finde tiden...plus at alt bliver mere anstrengende med en større mavse...

Anmeld

27. september 2010

Davidsen87

HeJ igen  Fant en til 200kr

Anmeld

28. september 2010

henh01

Davidsen87 skriver:

HeJ igen  Fant en til 200kr

hvor har du fundet sådan en henne?

Anmeld

28. september 2010

dithmer

henh01 skriver:

Hejsa.

Hvor kan man købe sådan en tremmesengsformindsker og hvad koster de? Tænker det er en god idé når ikke man skal bruge lift så baby ikke kommer ned i så stooooor en seng og dermed kan føle sig utryg.

Du kunne jo købe et stykke skum og så betrække det!!!!

Det gjorde vi.

Anmeld

28. september 2010

Diana...

Vi købte vores i ønskebørn og MENER vi gav omk 500 for den ca. Vi har været rigtig glad for dem og nu bliver de brugt i hyggehjørnet som hynder. 

Knus Diana. 

Anmeld

28. september 2010

Maalene

henh01 skriver:

Hejsa.

Hvor kan man købe sådan en tremmesengsformindsker og hvad koster de? Tænker det er en god idé når ikke man skal bruge lift så baby ikke kommer ned i så stooooor en seng og dermed kan føle sig utryg.

Hejsa

De sengeformindskere de har i Babysam koster 549,95, de er vel omkring 8 cm tykke, vil jeg skyde på og VIRKELIG søde

Har overvejet selv at gå i gang med at sy nogen, men et eller andet sted tror jeg ikke det kan betale sig, når man ikke har sy-tække

Så jeg ender nok med at købe dem til de 550 i stedet for - for må
bare eje sådan en, synes de er så søde

Anmeld

29. september 2010

Davidsen87

Babysam

Anmeld

29. september 2010

henh01

Davidsen87 skriver:

Babysam

på tilbud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.