Lukkedage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Munder

Bare for at høre, hvordan det er hos jer. Hvor mange ekstraordinære lukkedage har jeres institutioner?

Hos os holder de lukket mellem jul og nytår, dagen efter kristiluftfart og så 2-3 pædagogiske dage om året.

Hvordan ser det ud i resten af landet?

Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Fines mor

Munder skriver:

Bare for at høre, hvordan det er hos jer. Hvor mange ekstraordinære lukkedage har jeres institutioner?

Hos os holder de lukket mellem jul og nytår, dagen efter kristiluftfart og så 2-3 pædagogiske dage om året.

Hvordan ser det ud i resten af landet?

Dorte

Hos os har vi ingen lukkedage, men man kan forvente at ens barn skal passes et andet sted i kommunen. Det er helt fint med mig;-)

Anmeld

25. september 2010

Tdittmann

Her hos os er der lukket mellem jul og nytår, dagen efter Kr.himmelfart, de 3 dage før påske og 3 uger i sommerferien. 

Så synes godt at det til tider kan være svært at få logistikken til at gå op med 3 børn ( det har vi selv valgt - det ved jeg godt )

I vores kommune er der tilbud om at man kan få sit barn passet et andet sted i kommunen, men det vil jeg ikke. Da der ikke følger pædagoger med til det nye sted. Så vil mit barn stå i en ny institution med voksne hun ikke kender, omgivelserne kender hun ikke og måske kender hun ikke de andre - men selvfølgelig kommer hun til det.

Her hos os har det endnu ikke været et problem og håber heller ikke det bliver det

Anmeld

25. september 2010

Plysbjørnen

Altså her er der lukket mellem i julen og 3 uger i sommerferien, men man dog få sit barn behovspasset hvis man ikke holder ferie...

Og så har jeg i foregårs konstateret at der er noget der hedder pædagogisk dag, hvor mange der er af dem om året aner jeg ikke, men det er allerede en torn i øjet på mig, da det forventes at jeg enter møder op i børnehaven og "leger" pædagog, holder mit barn hjemme (og helst passer 1 eller 2 børn ekstra fra børnehaven) eller acceptere at hun bliver passet af lutter fremmede mennesker, og i øvrigt kan hun først afleveres klokken 8 og skal hentes kl 15:30.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.