blev gravid men ved ik hvem der er far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

Pinkrose

Baagøe skriver:

Det er noget møg - håber det løser sig for dig og at I finder faderen

mange tak, og tak for dine svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Pige2009

Denisep skriver:

mange tak, og tak for dine svar.

Velbekomme

Anmeld

25. september 2010

afrobabies

Denisep skriver:

okay mange tak for svaret, det er meget rart at kunne forberede sig lidt på det, så man ikke bliver helt rundt på gulvet.

men kontaktede du selv statsforvaltningen eller fandt de dig?

Der er en blanket på nettet hvor du skal skrive dine oplysninger på manden, og så skal du sende det til statsforvaltningen, men som regel vil de ikke gøre noget ved sagen før barnet er født, men du kan godt sende papirerne inden barnet er født. www.personregistrering.dk/ og så er det under faderskab.

Anmeld

25. september 2010

Pinkrose

victoria2008 skriver:

Der er en blanket på nettet hvor du skal skrive dine oplysninger på manden, og så skal du sende det til statsforvaltningen, men som regel vil de ikke gøre noget ved sagen før barnet er født, men du kan godt sende papirerne inden barnet er født. www.personregistrering.dk/ og så er det under faderskab.

okay mange tak, det vil jeg prøve

Anmeld

26. september 2010

N&J

Vil lige tilføje at reglerne omkring det med at skrive faderen som ukendt, blev ændret i 2002 og vist igen i 2007, så som Linda skriver er det bestemt ikke let at "få lov" at skrive faderen ukendt, især hvis de mener man tilbageholder oplysninger. Jeg ville også gøre hvad jeg kunne for at finde ham selv, også fordi jeg ved fra en bekendt af min familie at der gik to år før hun kunne få børnepengene (dem der normalt kommer fra faderen) fra staten/kommunen, da de blev ved med at lede efter ham, hendes søn nåede at blive 2 år før sagen blev afsluttet, og det er godt nok lang tid..

Jeg er selv enlig mor, og min datter har ikke kontakt til sin far, men han står på fødsels og dåbsattesten, så vi har kun været møllen med fastslåning af faderskab igennem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.