Nogen der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

SoffiLine

Ni-ko-li-ne skriver:

lidt sjovt, i den bog jeg har står der bl.a. at man ofte er mere stille når det er aften og derved lægger mere mærke til at de kommer:0)

Det er sgu noget underligt noget det der med kroppen )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Ni-ko-li-ne

SoffiLine skriver:

Det er sgu noget underligt noget det der med kroppen )

det føles ret sært.... særligt når du kommer længere hen... fordi livmoderen er så stor:0)

Anmeld

25. september 2010

SoffiLine

Ni-ko-li-ne skriver:

det føles ret sært.... særligt når du kommer længere hen... fordi livmoderen er så stor:0)

Min livmoder, er bagudvendt. Har det noget at sige mon?

& ja, det føles sgu lidt sært. Godt ord 

Anmeld

25. september 2010

Ni-ko-li-ne

SoffiLine skriver:

Min livmoder, er bagudvendt. Har det noget at sige mon?

& ja, det føles sgu lidt sært. Godt ord 

er det ikke moderkagen der er bagudvendt?

jeg skal ikke gøre mig klog.... har bare aldrig hørt det før...

Anmeld

25. september 2010

SoffiLine

Ni-ko-li-ne skriver:

er det ikke moderkagen der er bagudvendt?

jeg skal ikke gøre mig klog.... har bare aldrig hørt det før...

Nej, det er min livmoder, der er to forskellige der har mærket & undersøgt mig & de siger begge to at den er bag udvendt? Ved sgu ikke hvad det går ud på?

Da jeg til JM nu her, sagde hun at fordi den er bag udvendt ville hun ikke forsøge at lytte efter hjertelyd fordi vi ikke ville kunne høre den pga af det?

Anmeld

25. september 2010

Ni-ko-li-ne

SoffiLine skriver:

Nej, det er min livmoder, der er to forskellige der har mærket & undersøgt mig & de siger begge to at den er bag udvendt? Ved sgu ikke hvad det går ud på?

Da jeg til JM nu her, sagde hun at fordi den er bag udvendt ville hun ikke forsøge at lytte efter hjertelyd fordi vi ikke ville kunne høre den pga af det?

funky....

hmmm.... så lærte man det med...

Anmeld

25. september 2010

SoffiLine

Ni-ko-li-ne skriver:

funky....

hmmm.... så lærte man det med...

Jeg tænkte os: Whaat?

Men går ud fra de ved hvad de snakker om

Anmeld

25. september 2010

AnneBJ

Min er også bagudvendt - livmoderen altså. Og faktisk så er det livmoderhalsen der er bagudvendt. Jeg glemte at spørge min læge hvad det betød, men snakkede med min mor om det. Hun fortalte at det har hun haft ved alle os 4 børn, og at livmoderen inden fødslen har "vendt sig" - således at når livmoderhalsen er væk så er man klar til normal fødsel alligevel. Så, hvad det egentlig betyder, ved jeg ikke præcis, men det skulle ikke betyder noget videre

Anmeld

26. september 2010

SoffiLine

AnneBJ skriver:

Min er også bagudvendt - livmoderen altså. Og faktisk så er det livmoderhalsen der er bagudvendt. Jeg glemte at spørge min læge hvad det betød, men snakkede med min mor om det. Hun fortalte at det har hun haft ved alle os 4 børn, og at livmoderen inden fødslen har "vendt sig" - således at når livmoderhalsen er væk så er man klar til normal fødsel alligevel. Så, hvad det egentlig betyder, ved jeg ikke præcis, men det skulle ikke betyder noget videre

Hej smukke, tusind tak for dit svar

Tænker os det ikke er noget "farligt" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.