tv serier som hospitalet og lignede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. september 2010

karina pigen

åååh my good.. det gik jo super fint i starten det rørte mig ikk at se en fødsels eller en fødende der havde problemer.. men nu ..

jeg  får helt ondt i  tærene..  tror det er ved at gå op for mig at om 3 mdr  er det mig der ligger  derinde.. og at vores lille tussi snart kommer..

jeg bliver så berørt af at se det, jeg græder med dem, græder for dem , græder bare for at græde..

neeej altså....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

AnneBJ

karina pigen skriver:

åååh my good.. det gik jo super fint i starten det rørte mig ikk at se en fødsels eller en fødende der havde problemer.. men nu ..

jeg  får helt ondt i  tærene..  tror det er ved at gå op for mig at om 3 mdr  er det mig der ligger  derinde.. og at vores lille tussi snart kommer..

jeg bliver så berørt af at se det, jeg græder med dem, græder for dem , græder bare for at græde..

neeej altså....

Samme her! Kan blive helt opløst hvis der er det mindste galt omvendt så er jeg sikker på - når det går godt - at "det der kan jeg sagtens!"

Anmeld

25. september 2010

IAH

karina pigen skriver:

neeej altså....

Jeg synes også der bliver vist mange fødsler på tv... det er jo flere gange om ugen. Jeg synes det var ret sjældent før i tiden. Ellers er det bare mig.

Anmeld

25. september 2010

Pinkrose

puha det kender jeg alt for godt, er normalt ikke en som græder osv. men det mindste i tvet nu, så triller tårene, især når det handler om fødsler, men også bare film hvis der sker noget smuk eller skidt , så tuder jeg lidt flovt .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.