Søger Vennepar i det Nordsjællandske.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.066 visninger
0 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Minipigen

Hej Folk derude.

Kæresten og jeg søger et vennepar med børn/kommende, nogen at dele de dejlige tider med. Jeg er sat til nov. men det er jo os lige om hjørnet. Vi kender ikke rigtig nogen i Nordsjælland, eller det vil sige jo, men de er så festgale og det kan man ikke bruge til ret meget, vi bor i hus i Frederiksværk området, ca 25 min fra Hillerød. Her tilbringer vi tiden med hunden og gør klar til den lille der kommer.

Om os:

Kæresten er 23 og jeg selv er 21. Horne er ligesom blevet slidt af, så der er ikke så meget fart på i weekenderne mere som der har været. Man kunne godt være tilbøjelig til, at sige vi er blevet helt "voksne" hehe, dog i en ung alder. Kæresten Arbejder som pædagogmedhjælper en SFO, og jeg går og venter på jeg skal på barsel i næste mdr. her kunne det da være rart hvis man kunne finde nogen at snakke med, og selvfølgelig hvis kemien var der så det kunne blive til nogle besøg.

Har dette vakt jeres interesse, ville vi blive glad for et tilbage melding, og spørgsmål er os velkommen. Skulle man få lyst kan man os sende en privat besked.

De Bedste Hilsner Os fra Nordsjælland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.