Nu med 3 dage til Termin !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.486 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. september 2010

Christina Haase

Ihh hvor jeg synes det hele begynder at virke meget virkeligt. Har kun 3 dage til termin idag. Glæder mig sådan til at få vores lille Isabella ud, det kan bare ikke gå hurtigt nok. Men på den anden side er jeg godt klar over at jeg nok skal regne med jeg går over tiden efter som jeg er førstgangs fødende. Men frygter også en igangsætning, da jeg har det bedst med at min krop selv går i fødsel. 

Er dog lidt panikslagen , har netop læst i avisen at de sender førstegangs fødende hjem få timer efter fødslen ! WHAT!  Hvad tænker i om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Mira0911

Christina Haase skriver:

Ihh hvor jeg synes det hele begynder at virke meget virkeligt. Har kun 3 dage til termin idag. Glæder mig sådan til at få vores lille Isabella ud, det kan bare ikke gå hurtigt nok. Men på den anden side er jeg godt klar over at jeg nok skal regne med jeg går over tiden efter som jeg er førstgangs fødende. Men frygter også en igangsætning, da jeg har det bedst med at min krop selv går i fødsel. 

Er dog lidt panikslagen , har netop læst i avisen at de sender førstegangs fødende hjem få timer efter fødslen ! WHAT!  Hvad tænker i om det?

Hvad er det for et sygehus du skal føde på? Har aldrig hørt at de sender 1. gangsfødende hjem efter få timer...

Anmeld

25. september 2010

Christina Haase

Jamen jeg skal føde på skejby, har læst det i avisen at der skal spares.

Anmeld

25. september 2010

Mira0911

Christina Haase skriver:

Jamen jeg skal føde på skejby, har læst det i avisen at der skal spares.

Hvis du har brug for at være der et par dage, synes jeg du skal sige det til din jordmoder... Så kan hun helt sikkert sørge at du er der et par dage.. :)

Anmeld

25. september 2010

Pige2009

Jeg er sikker på, at du får lov til at blive der et par dage, hvis du er utryg på at komme hjem hurtigt Da jeg var gået 14 dage over tiden skulle jeg ud på svangreklinikken og undersøges, og der tilbød de mig så at prikke vandet, hvilket jeg afslog. Derfor tog jeg hjem, og vandet gik af sig selv 12 timer senere... Så jeg endte med at gå 15 dage over tid.

Anmeld

25. september 2010

KajaHH

Jeg hørte om det allerede sidste år da jeg fik vores søn. De hvade lavet neo. afdelingen et andet sted på sygehuset,fordi at der hvor det tidliger lå skulle der laves en dagklinik, for ny bagte forældrer, så de kunne blive udskrevet efter et par timer, og det var både 1 gangs og anden gangs fødene der var tale om, men så kunne de komme i kliniken og få råd og vejledning og samtale med en sundhedsplejerske osv.

Dette er i Esbjerg.

Ved så ikke om det allerede er startet op,men fik det af vide sidste sommer..

Anmeld

29. september 2010

2babygirls

Christina Haase skriver:

Ved ikke om du har født  men skal også selv føde på skejby, og der bliver man tilbudt 48 timers ophold på patienthotellet, så du skal intet frygte

Anmeld

6. oktober 2010

Christina Haase

Okay, Nej jeg har endnu ikke født 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.