Daniel er blevet grebet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. februar 2008

3rollinger

Daniel har indtil for 2 uger siden ikke vist nogen interesse i at se fjernsyn paa trods af at Laura af og til ser fjernsyn. Men da jeg flere gange havde set ham laese i en Teletubbies bog, satte jeg en meget tidlig loerdag morgen en Teletubbies film paa, og sikke en reaktion. Han kiggede, han grinede, han fulgte rigtig med.

Og siden vil han bare se Teletubbies doegnet rundt. Tager os i haanden siger "vamos" og derefter "po-po" og peger paa fjernsynet. Men han vil ikke bare se hvadsomhelst paa filmen. Naar de scener med boernene kommer, kommer han efter os med fjernbetjeningen og saa kan vi godt "spole" frem. Og der er nogle andre scener hvor Teletubbieserne ikke er med, som han ogsaa springer direkte over.

Da vi ikke ser fjernsyn i ugedagene har jeg istedet koebt en Po bamse til ham og den faar ogsaa nogle kaempe krammere. Men han vil nu helst se fjernsyn.

Jeg synes det er sjovt som de saadan kan blive grebet allerede saa smaa.

Knus
Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2008

Heidi.

Hej Trine..

Her hjemme har vi også en lille Teletubbie fan.. Det første hun siger når hun vågner om morgenen er Atubbi.. og så skal hun se teletubbies inden hun skal have tøj på. Det er det samme når vi kommer hjem fra vuggestue, hun styrer direkte ind til dvdafspilleren og pejer, og så er det Teletubbie igen:))

vi prøver dog at sætte Bamse & Kylling på indimellem, for man kan godt blive lidt småvanvittig ag Teletubbies:P

Men sjovt som de dog bliver draget af det, men det er nok det der med gentagelserne tror jeg..

Knus Heidi

Anmeld

11. februar 2008

Hejren

Må have fat i dem på dvd - vi har kun vhs og ingen afspiller mere.... Fjernsynet er en skøn babysitter, når det brænder på.... Knus en ikke-perfekt mor;)

Anmeld

12. februar 2008

Doktor Doolittle

William er desværre ikke så meget til tv endnu ;) Har ellers forsøgt nogle gange hvor jeg godt liiiiiiiige kunne bruge 10 minutters ro. W vil hellere piske omkring i hele lejligheden og undersøge alt hvad undersøges kan ;)
Knus Tina

Anmeld

12. februar 2008

3rollinger

Det er godt nok ved at tage overhaand, det med Po og Teletubbies.

Det er det foerste, og jeg mener virkelig det foerste, han siger naar han vaagner. Ikke noget med "Godmorgen mor, hvor er det dejligt at se dig igen efter saa mange timer adskilt ;)". Nej, det er slaa oejnene op og sige Po.

Og han er konstant efter os for at vi skal taende fjernsynet. Han tager fjernbetjeningen og proever at give Khike den. Naar Khike siger nej og ligger den tilbage paa bordet, tager han den igen, finder mig, og proever at give mig den. Naar jeg saa ogsaa siger nej, begynder han at graede.

Men ellers kan jeg da kun give dig ret. Og ingen skade gjort der. Alt som er gjort med maade, er ingen skade til, efter min mening.

Knus en langfra perfekt mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.