Hvornår testede I ??? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

rikkebw skriver:

Dejligt at høre at man ikke er den eneste der har/har haft det sådan :p

Jeg tør næsten heller ikke håbe, for det er jo første forsøg. I hvilket forsøg blev du gravid?

Hehe.. Der er jo nogle der har nogle OL-svømmere!!

Jeg havde mens. 2 gange efter jeg smed pillerne, så det gik rimelig hurtigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

RiUL

Tilmeldt skriver:

Hehe.. Der er jo nogle der har nogle OL-svømmere!!

Jeg havde mens. 2 gange efter jeg smed pillerne, så det gik rimelig hurtigt!

Må bare krydse fingre for det Hehe.. 

Okay, brugte du ÆL tabel eller ÆL test alle gange?

Anmeld

25. september 2010

rikkebw skriver:

Må bare krydse fingre for det Hehe.. 

Okay, brugte du ÆL tabel eller ÆL test alle gange?

Nej, nej.. Da jeg smed pillerne tog jeg det helt cool.. Efter første mens. blev jeg en anelse utålmodig,   (Ved godt det er hurtigt at blive utålmodig!)     og efter anden mens. brugte jeg denne: http://www.babyornot.dk/menupage.php/uid/326 Og så var der bid!!

Så selvom jeg synes der gik laaang tid, da jeg smed pillerne, så gik det jo rimelig hurtigt, når jeg tænker tilbage!!

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Tilmeldt skriver:

Nej, nej.. Da jeg smed pillerne tog jeg det helt cool.. Efter første mens. blev jeg en anelse utålmodig,   (Ved godt det er hurtigt at blive utålmodig!)     og efter anden mens. brugte jeg denne: http://www.babyornot.dk/menupage.php/uid/326 Og så var der bid!!

Så selvom jeg synes der gik laaang tid, da jeg smed pillerne, så gik det jo rimelig hurtigt, når jeg tænker tilbage!!

Jeg har også brugt den tabel Så håber det virker :p hehe

Ja, det er jo også hurtigt at blive gravid, det er nok bare i øjeblikket man blir utålmodig. Og når man har sat sig noget for, så vil man jo også helst ha det sker. Og helst med det samme Hehe

Anmeld

25. september 2010

rikkebw skriver:

Jeg har også brugt den tabel Så håber det virker :p hehe

Ja, det er jo også hurtigt at blive gravid, det er nok bare i øjeblikket man blir utålmodig. Og når man har sat sig noget for, så vil man jo også helst ha det sker. Og helst med det samme Hehe

PRÆCIS!!!!

Det er også derfor jeg aldrig kan lave en ønskeseddel!! griner..

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Tilmeldt skriver:

PRÆCIS!!!!

Det er også derfor jeg aldrig kan lave en ønskeseddel!! griner..

Haha, har det på præcis samme måde Skal bare ha det med det samme. Uh, derfor tror jeg også bare det blir svært hvis det her ikke lykkedes de første par gange. (Og hvor er det dog en latterlig holdning at ha, af mig) Hehe

Anmeld

25. september 2010

rikkebw skriver:

Haha, har det på præcis samme måde Skal bare ha det med det samme. Uh, derfor tror jeg også bare det blir svært hvis det her ikke lykkedes de første par gange. (Og hvor er det dog en latterlig holdning at ha, af mig) Hehe

Ja, desværre er det jo sådan at man kan påvirke det helt vildt meget, hvis man går og spekulerer for meget over tingene!!

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Tilmeldt skriver:

Ja, desværre er det jo sådan at man kan påvirke det helt vildt meget, hvis man går og spekulerer for meget over tingene!!

Ja, det ved jeg Men synes også jeg tager det helt roligt, og prøver at få mig selv på andre tanker når jeg håber lidt for meget

Men har det bare sådan; Har fundet min eneste ene, kan bare mærke det hele er så rigtigt, og hvor kunne det bare være skønt at få en bebs med sin eneste ene  

Anmeld

25. september 2010

rikkebw skriver:

Ja, det ved jeg Men synes også jeg tager det helt roligt, og prøver at få mig selv på andre tanker når jeg håber lidt for meget

Men har det bare sådan; Har fundet min eneste ene, kan bare mærke det hele er så rigtigt, og hvor kunne det bare være skønt at få en bebs med sin eneste ene  

Der ER skønt med en bebs, sammen med sin eneste ene!!!!

Dog er den der lyserød sky, rimelig grå i starten, til man lige har lært baby lidt bedre at kende.griner... Men så bliver den også lyserød igen.. Sådan har vi det i hvert fald nu, hvor Lisa er 4½mdr!

Anmeld

25. september 2010

RiUL

Tilmeldt skriver:

Der ER skønt med en bebs, sammen med sin eneste ene!!!!

Dog er den der lyserød sky, rimelig grå i starten, til man lige har lært baby lidt bedre at kende.griner... Men så bliver den også lyserød igen.. Sådan har vi det i hvert fald nu, hvor Lisa er 4½mdr!

Haha, ja for pokker Det tænker man jo ikke over nu  

Men ja, det er sikkert rigtig hårdt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.