Fødselshistorier søges til bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.577 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. september 2010

ph41

Hej igen

Jeg søger gode fødselshistorier til en bog. Ingen kriterier andet end at du skal have følt at det var en rigtig god oplevelse. 

Glæder mig til at høre fra dig. 

hilsen jdm Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

klmf

Hej

Jeg har lige skrevet min ned - jeg kan sende den på mail, hvis du er interesseret?

Anmeld

24. september 2010

lauras*mor*

jeg har sendt en pb til dig..

Anmeld

24. september 2010

JulieE

Jeg har også sendt en PB

Anmeld

24. september 2010

louise8723

Min fødsel var drømmefødslen for førstegangsfødende.. super hurtig og ret smertefri skriv hvis du er interesseret

Anmeld

25. september 2010

Smølf

Hej Pia,

Jeg har også en god fødselsberetning liggende, hvis du er interesseret. Det er fra min nr. 2 fødsel her i August måned. Skriv en besked, hvis du vil have den på mail.

VH smølf

Anmeld

25. september 2010

BinaMor

jeg fødte hjemme (planlagt) og har også en beretning herinde

det var nemig en utrolig smuk og "nem" oplevelse

Anmeld

25. september 2010

Valle81

ph41 skriver:

Hej igen

Jeg søger gode fødselshistorier til en bog. Ingen kriterier andet end at du skal have følt at det var en rigtig god oplevelse. 

Glæder mig til at høre fra dig. 

hilsen jdm Pia

Hejsa:0)

Jeg har to super gode og positive fødsler bag mig som jeg rigtig gern vil berette om:0) Hurtige nemme, uden smertestillende, fortryllende osv:0)

En fra 2004 og en fra 2010:0)

Skal jeg skrive dem ned og sende dem til dig eller hvordan skal jeg forholde mig:0)

Christina

Anmeld

25. september 2010

Dictes mor

Jeg følte at jeg havde en rigtig god oplevelse tiltrods for, at min datter blev taget med kop og vi næsten ente i akutkejsersnit. Jeg er den dag idag meget glad for fødslen og havde en rigtig god oplevelse, selvom det var meget hektisk. Jeg vil gerne skrive min beretning ned til dig, hvis de er interesseret, men hvis du allerede har rigeligt, så skal jeg ikke belemre dig med det. Men du er meget velkommen til at sende mig en pb, hvis du vil høre den, så skal jeg sende den til dig

Anmeld

25. september 2010

loppen82

Hejsa.

Jeg har 2 gode fødler jeg gerne vil dele min fødsel nr 2 og 3.

Ska jeg sende dig dem på mail eller hvordan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.