Den samme mand fra nu og forevigt..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. september 2010

..

Det kan godt være det bare er mig men..

Bliver I aldrig lidt triste ved tanken om at I aldrig mere skal opleve suset af første gang man kysser en mand, rør ham osv? For slet ikke at tale om når man bare ser hinanden efter adskillelse..

Jeg ved godt man kan være som nyforelsket i sin mand men det er bare ikke helt det samme vel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

kht

nej det kunne jeg ikke jeg elsker min mand meget højt og jeg ved at det er gengelt også er vi gode til at pleje vores ægte skab enten at tage ud at spise og i biffen eller tag på weekent ophold så er det som om at vi er ny forelsket, men til mit forsvar har jeg og så prøvet at værer alene med to drenge og det er ikke luter og lagkage og jeg holder ikke til at værer alene med 4 børn under 10 år så jeg vil aldrig komme på de tanker igen men jeg har og det sådan at man skal ikke blive i et forhold for børnene skyld for de bliver taber aligevel

kh tmk

Anmeld

24. september 2010

bette

både og.. for der er ikke noget bedre end den der følelse af nyforelskelse.. men på den anden side ville jeg aldrig undvære min dejlige mand.. never..! 

men han har da snakket om at score mig igen heh

Anmeld

25. september 2010

Muffinmus

Tænker nok ikke så meget over det:-)

Vi har jo været sammen i snart 11 år, til februar, været gift i 5 år til maj...og jeg ELSKER min mand. Javist kan han pisse mig af og være skod irriterende, men kunne ikke forestille mig at skifte ham ud med en anden.

Så jo, jeg glor da efter andre mænd, det må man jo gerne, men jeg har ikke nogle særlige tanker om at skulle have sex med andre end lige ham jeg har.-)

Anmeld

25. september 2010

Susan1978

jeg kan sagtens følge dig Rikke, jeg kunne godt trænge til noget nærhed og en masse forelskelse  igen!!

Anmeld

26. september 2010

..

Susan1978 skriver:

jeg kan sagtens følge dig Rikke, jeg kunne godt trænge til noget nærhed og en masse forelskelse  igen!!

Så er jeg da ikke helt alene, dejligt at du kan følge mig

Altså, jeg elsker jo min mand, vi har været sammen i 14 år men gad altså godt prøve suset i maven igen, og så stadig kunne blive sammen med manden. Ved godt det ikke sker og det er det som jeg nogen gange bliver lidt trist over

Anmeld

26. september 2010

Stumpen

Jeg er pt. i gang  med serien "Twilight" Mens jeg var igang  med 1'eren, som i den grad handler om alle de der sommerfugle slog det mig at den følelse savner jeg -spændningen eller hvad det nu er.... Elektrisiteten (staves??) i de første kys osv ovs... Så jo jeg kan sagtens følge dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.