hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor lang tid har i til bage :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.306 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. september 2010

silden85

så NU er vi ved at nærme os november hvor lang tid har i tilbage? jeg har 9 uger tilbage, det er underligt at tænke på at maks om 11 uger er vi forældre

er i ved at være klar

silden85 31+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

morNov2010

Jeg er 33+2, så jeg har små 7 uger igen, maks. 9

Vi har absolut ikke særlig meget klart, men forhåbentlig er det noget der kommer i løbet af de næste uger.

Anmeld

24. september 2010

kht

jeg er i 33+5 dage så der er 6 uger og to dage tilbage og kun 3uger og 2 dage til jeg må føde hjemme det er helt vildt de er gået så stærk denne gang men med tre børn i huset er der nok at se til og så her jeg lagt på langs de siste 3 uger på grund af en lungebetændelse og blærebetændelse så nu skal jeg til at værer færdig og have frysen fylt op så vi har lidt at spise de første par dage.

kh.kht

Anmeld

24. september 2010

*A*

Jeg er 32+0 i dag. Bliver sat igang i uge 38

Jeg regner med at få at vide på fredag, hvor jeg skal til scanning, hvornår jeg bliver sat igang...

Vi er mere eller mindre klar. Vi venter bare på drengene

Anmeld

24. september 2010

Dansker I Holland

Jeg er 32+4 idag så på mandag har jeg præcis 7 uger tilbage Derfor har jeg stemt 7 uger

Anmeld

26. september 2010

LBK

Vi har 8 uger (max 10) tilbage. Og vi er bare så klar.....

Kan næsten ikke vente

Anmeld

27. september 2010

morethanperfect

Jeg har 6 uger , i morgen 5 ... er 34+6 i dag ... 

Anmeld

28. september 2010

NGE

Små 5½ uge - er meget klar til at slippe af med mave - men ikke helt ovenpå ifht. praktik og indretning; satser på at hvis vi blot er nogenlunde på plads 3 uger før termin, så holder det nok.

Anmeld

30. september 2010

Kaufie

Jeg er 31+3 og SLET ikke klar....

Har to sæt tøj til pigen - men må snart ned og kigge i drengetøjet, om ikke der skulle være noget neutralt.... Ellers må jeg ud og shoppe når jeg går på barsel om 2 uger.

Værelset er stadig kontor, der skal lige garderobeskabe op i vore soveværelse før vi kan rykke kontor-tingene ud.

Men.... ok..... vugge, barnevogn, pusleplads osv er jo klart fra storebror - skal blot støves af og samles....

Anmeld

30. september 2010

Helman

Øh jeg er 35+3, så jeg måtte stemme blank...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.