Lækkert gravidtøj str. 38/40 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
SoffiLine skriver:

kan faktisk også rigtig godt lide dem, har nogle der minder om, bare i kakigrøn - de er str 38 & stadig liidt for store, men vokser jo nok en hel del endnu hvis det fortsætter på den her måde 

Det er en lille str 40. Jeg var meget i tvivl om jeg skulle tage dem i 38 eller 40, men hende der i C&A butikken i berlin sagde at jeg skulel huske at jeg jo blev stoooooor... (jeg var 10 uger, da jeg købte dem)... Men altså - det var fint i str 40, men kunne godt have glemt mig ned i en 38

Hvor langt er det du er nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

Moderator

StineW skriver:

Jamen så tror jeg godt den kan være noget for mig. Er bare lidt i tvivl om str, da jeg synes at nogle badedragter er ret korte i modellerne. Hvor høj er du? Bare til lidt sammenligning.

Jeg har godt nok hilst på dig engang for mange år siden til min fars bryllup, men kan ikke huske hvor høj du er.

Stine.

Haha Du er Lars datter... gætter jeg på Efter jeg så at du linker til Sitbag. - jeg er blevet ret glad for den faktisk

Men altså det er jo også maaaaaange år siden. Jeg er 168. Den er sådan lidt med 'ben i agtig'... Så den går ikke op mellem balderne, hvis du er bekymret for det

Anmeld

8. november 2010

SoffiLine

Zafir skriver:

Det er en lille str 40. Jeg var meget i tvivl om jeg skulle tage dem i 38 eller 40, men hende der i C&A butikken i berlin sagde at jeg skulel huske at jeg jo blev stoooooor... (jeg var 10 uger, da jeg købte dem)... Men altså - det var fint i str 40, men kunne godt have glemt mig ned i en 38

Hvor langt er det du er nu?

måske kan jeg passe dem så? men ved det sgu ikke?

men ved at jeg virkelig mangler bukser jeg kan passe 

er i uge 23 om 2 dage 

Anmeld

8. november 2010

StineW

Zafir skriver:

Haha Du er Lars datter... gætter jeg på Efter jeg så at du linker til Sitbag. - jeg er blevet ret glad for den faktisk

Men altså det er jo også maaaaaange år siden. Jeg er 168. Den er sådan lidt med 'ben i agtig'... Så den går ikke op mellem balderne, hvis du er bekymret for det

Jep jeg er den ene af Lars´tvillinger : )

Det er mere om den skærer ned i skulderen jeg er nervøs for. Jeg har kigget på nogle stykker i butikkerne, men de er godt nok grimme. Synes din er mere chick. Kan du evt måle længden fra toppen af skulderstroppen og ned til skidtet? Så kan jeg sammenligne med dem jeg har nu.

Stine.

Anmeld

8. november 2010

Moderator

SoffiLine skriver:

måske kan jeg passe dem så? men ved det sgu ikke?

men ved at jeg virkelig mangler bukser jeg kan passe 

er i uge 23 om 2 dage 

Altså jeg kan jo ikke sige om du kan passe dem. Men gravid tøj er jo 'taknemmeligt' fordi man både kan være lidt større og lidt mindre i dem og de er super lækker kvali.

Ellers skal du snuppe cowboyderne. De er bare SÅÅÅÅ lækre

Anmeld

8. november 2010

Moderator

StineW skriver:

Jep jeg er den ene af Lars´tvillinger : )

Det er mere om den skærer ned i skulderen jeg er nervøs for. Jeg har kigget på nogle stykker i butikkerne, men de er godt nok grimme. Synes din er mere chick. Kan du evt måle længden fra toppen af skulderstroppen og ned til skidtet? Så kan jeg sammenligne med dem jeg har nu.

Stine.

Hvor sjovt at du er her også

Altså den er 66 cm. Så er der jo både plads til maven og at den kan give sig. Den skar slet slet ikke i skuldrene på mig, men jeg ved jo ikke lige hvor høj du der

Anmeld

8. november 2010

StineW

Zafir skriver:

Hvor sjovt at du er her også

Altså den er 66 cm. Så er der jo både plads til maven og at den kan give sig. Den skar slet slet ikke i skuldrene på mig, men jeg ved jo ikke lige hvor høj du der

Ja verden er lille nogle gange ; )

Jeg er selv 179 cm. Jeg måler lige på mine egne i morgen, og så hører du lige fra mig. Må hellere se at komme i seng, selv om lillefisen sparker rundt lige nu. Det er så hyggeligt, så har slet ikke lyst til at "afbryde ".

Vi skrives lige ved, og sov godt når du når så langt.

Anmeld

8. november 2010

Moderator

StineW skriver:

Ja verden er lille nogle gange ; )

Jeg er selv 179 cm. Jeg måler lige på mine egne i morgen, og så hører du lige fra mig. Må hellere se at komme i seng, selv om lillefisen sparker rundt lige nu. Det er så hyggeligt, så har slet ikke lyst til at "afbryde ".

Vi skrives lige ved, og sov godt når du når så langt.

Den er bare i vinkel jeg skal også til at komme i seng... sov selv godt

Anmeld

9. november 2010

StineW

Zafir skriver:

Hej Zafir.

Så har jeg målt mine badedragter, og jeg tør godt hoppe på din. Desuden er 100 kr jo heller ikke verdens undergang hvis jeg ikke kan passe den til sidst. Jeg har taget 3½ kg på indtil nu ( 19+2 ) så mon ikke det går.

Min mailadresse er nimuzw@gmail.com hvis du evt lige vil maile dit kontonummer.

Knus Stine.

Anmeld

9. november 2010

Moderator

StineW skriver:

Hej Zafir.

Så har jeg målt mine badedragter, og jeg tør godt hoppe på din. Desuden er 100 kr jo heller ikke verdens undergang hvis jeg ikke kan passe den til sidst. Jeg har taget 3½ kg på indtil nu ( 19+2 ) så mon ikke det går.

Min mailadresse er nimuzw@gmail.com hvis du evt lige vil maile dit kontonummer.

Knus Stine.

Super Jeg smider dig lige en mail og smider den afsted idag, når jeg henter Idun...

Jeg tog også kun 6 kg på Det kan sagtens lade sig gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.