Vandetudflåd eller vandet der siver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Muffinmor

har brug for lidt hjælp i dag

Jeg har haft meget vandet udflåd i dag, hvilket jeg ellers ikke plejer at have, Men det fylder ikke et trusse indlæg inden for en time og jeg har heler ikke mærket noget smæld eller noget i den retning som kunne indikere at vandet var gået. Men kan baby godt ligge og spærre så der ikke kommer så meget vand ud? eller er vandet udflåd meget normalt op til fødsel? er 11 dage over tid i dag så baby må jo godt komme ud ville bare lige høre om andre har prøvet det samme.

Knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

K&S

Hejsa

Jeg oplevede det samme ca. 14 dage, før jeg fødte, de sagde på FG, at det højst sandsynligt "bare" var forvandet - man har 2 hinder, der skal sprænge

Men jeg ville ringe til FG - de vil evt. gerne se dig til et tjek

Katja

Anmeld

24. september 2010

Muffinmor

Jeg tror min ene hinde gik en dag jeg sad på toilet, det var en tidlig morgen og jeg havde lidt krampe i min ene hånd og var bare virkelig irriteret, jeg havde tisset færdigt men sad bare og var irriteret over krampen i hånden, så prikkede jeg lidt til baby fordi jeg syntes den os skulle vågne nu når jeg var evil mom i know. så bevægede den sig og plask, så kom der bare en skylle ned i toiletet, der kom dog intet  mere i løbet af dagen. så tror det var den ene hinde eller bare tis der havde gemt sig

Anmeld

24. september 2010

Alberts/

dagen før jeg fødte, var det ligesom om jeg havde vandet udflåd som du beskriver, og om natten gik vandet

Anmeld

24. september 2010

Muffinmor

Splejs skriver:

dagen før jeg fødte, var det ligesom om jeg havde vandet udflåd som du beskriver, og om natten gik vandet

Åh det ville da være dejligt

Har faktisk haft lidt små pluk veer her til aften. Håbe håbe håbe

Anmeld

24. september 2010

Alberts/

Roxi skriver:

Åh det ville da være dejligt

Har faktisk haft lidt små pluk veer her til aften. Håbe håbe håbe

håber også for dig(;

og forresten så behøver du ikke mærke et smæld før dit vand går, det gjorde jeg ikke, jeg vågnede bare ved jeg skulle tisse(;

Anmeld

24. september 2010

Muffinmor

Splejs skriver:

håber også for dig(;

og forresten så behøver du ikke mærke et smæld før dit vand går, det gjorde jeg ikke, jeg vågnede bare ved jeg skulle tisse(;

Jeg har faktisk haft det lidt mærkeligt med det der vand fordi hvordan kan man vide det er vandet hvis man vågner ved at man skal tisse og egentlig når på toilettet, jeg har meget kort til toilettet så kan springe der ud i 3 spring. SÅ hvis vandet som sådan ikke går med et plask eller et smæld og det heler ikke siver vildt meget hvordan kan man så vide om det er gået?

Anmeld

24. september 2010

Kvindemin

Min jordemoder sagde igår, at man har vandet udflåd op til fødsel Så mon ikke det er snart i hvert fald..

Anmeld

25. september 2010

Alberts/

Roxi skriver:

Jeg har faktisk haft det lidt mærkeligt med det der vand fordi hvordan kan man vide det er vandet hvis man vågner ved at man skal tisse og egentlig når på toilettet, jeg har meget kort til toilettet så kan springe der ud i 3 spring. SÅ hvis vandet som sådan ikke går med et plask eller et smæld og det heler ikke siver vildt meget hvordan kan man så vide om det er gået?

altså ved  mig, nåede jeg kun at rejse mig fra sengen, og så løb det bare, og ved mig, var det sådan noget lidt slimet noget,(sorry for detalje), og det blev ved med at sive/løbe hver gang jeg gik et skridt derved vidste jeg det var vandet(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.