Dato for igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. september 2010

minbaby

Jeg var til scanning i onsdags hvor de konstaterede at lille pigen nu vejer 3193g. Altså en stor pige. 14.4 % over gennemsnittet.

Vægten plus min (meget slemme) bækkenløsning gjorde at de besluttede sig for at sætte en dato for hvornår hun skal se dagen lys.

Brevet er netop kommet ind af døren og det bliver... 11.10.10 

Det er helt vildt at vide at om 17 dage er jeg på vej til at blive mor.

Jeg var ellers ved at blive godt tosset i hovedet over at ligge på sofaen og bare have ondt HELE tiden. Men kan mærke at udsigten til at vide det snart er slut giver en masse ny energi. Nu er det jo lige om lidt.

Ville bare lige dele det med jer.

Maja 36+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

misslea

minbaby skriver:

Jeg var til scanning i onsdags hvor de konstaterede at lille pigen nu vejer 3193g. Altså en stor pige. 14.4 % over gennemsnittet.

Vægten plus min (meget slemme) bækkenløsning gjorde at de besluttede sig for at sætte en dato for hvornår hun skal se dagen lys.

Jeg var ellers ved at blive godt tosset i hovedet over at ligge på sofaen og bare have ondt HELE tiden. Men kan mærke at udsigten til at vide det snart er slut giver en masse ny energi. Nu er det jo lige om lidt.

Maja 36+2

Guuuud 17 dage... det er jo lige om snart!!!!

Ogja hold da op - det er da bare en stor dejlig bebs der gemmer sig derinde!!!! Vores lille pige blev vurderet til lige knap 2700 gram, da jeg var 37+4... heheh!! Meeen nhun ligger dog også under gennemsnittet!!!

Stort tillykke med at jeres bebs snart er på vej - og guuud hvor må det være vildt at vide, hvornår det skal være

Anmeld

24. september 2010

marhemor

minbaby skriver:

Maja 36+2

Guuud, hvor er det vildt at tænke på..., men hvor må det også være dejligt at tænke på at meget snart bliver du fri for dine slemme bækkensmerter!!!

Men tænk 17 dage, det er jo ingenting!!! Ønsker jer alt muligt held og lykke med at få fødslen godt igang!

marhemor (36+1)

Anmeld

24. september 2010

Slettet

Wauw det lyder skønt!

Anmeld

24. september 2010

Bolette

Ej hvor lyder det bare dejligt!! Så har du noget at se frem til ja og så skal du snart ikke længere døje med smerterne Sikke en fin stor størrelse bebsen har - det bliver jo skønt når vi alle kan fortælle om og vise vores babyer frem!! Jeg ønsker dig held og lykke med det hele og vil glæde mig til at se det lille vidunder

Hilsen Bolette - uge 38+4, som bare venter i spænding på at se vores lille dreng

Anmeld

25. september 2010

Christina31

Jeg skal have et pks d. 11.10.2010. Super dag, og helt utroligt at vide, der højst er 16 dage til vores lille dreng kommer til verden.

Min kæreste håber dog meget på, at fødslen selv går i gang dagen før. Så lille Sigurds fødselsdag bliver den 10.10.2010. Nu må vi se, jeg skal have pks 2 dage før min termin, så det kan jo sagtens gå i gang af sig selv noget før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.