Graviditetesmassage - nogen der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. september 2010

henh01

Eller andre graviditetesbehandlinger?

Hvor fik i gjort det og hvad koster det? Skal til min venindes fødsesldag i morgen og er som sædvanlig i god tid med gave. Overvejer at give hende en graviditetsbehandling sammen med mig - da vi begge er gravide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Assi

ja, jeg har ..og det er skønt!! Jeg har fået et par gange i Århus. 300 kr for 55 minutter. Jeg vil klart anbefale det..skønttttttt at få lov til at ligge på mave for en stund

Anmeld

24. september 2010

henh01

Assi skriver:

ja, jeg har ..og det er skønt!! Jeg har fået et par gange i Århus. 300 kr for 55 minutter. Jeg vil klart anbefale det..skønttttttt at få lov til at ligge på mave for en stund

Hvad hedder det der du fik det gjort?

Anmeld

24. september 2010

Assi

henh01 skriver:

Hvad hedder det der du fik det gjort?

http://sansabai-wellness.dk/

Anmeld

24. september 2010

Dansker i England

Jeg fik massage hver 14. Dag de sidste tre måneder af min graviditet og det var guld værd. 1 time og 15 min hvor alt, hvad jeg skulle gøre, var at slappe af og nyde det. Helt klart en god gave til din veninde.

Anmeld

24. september 2010

Kløver

henh01 skriver:

Eller andre graviditetesbehandlinger?

Hvor fik i gjort det og hvad koster det? Skal til min venindes fødsesldag i morgen og er som sædvanlig i god tid med gave. Overvejer at give hende en graviditetsbehandling sammen med mig - da vi begge er gravide

Har ikke fået det der hedder direkte graviditetsmassage, men går fast ved massør, og også her gennem min graviditet, og det er simpelthen guld værd, hun giver dog dybdegående massage, som godt kan gøre mere ondt mens man får massagen, men giver mere bagefter, ved ikke om graviditetsmassage er velvære eller blanding eller hvad det er, men lyder da ellers som en god ide. Man må dog ikke få massage før efter de første 12 uger/ 3 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.