Prøver igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Ludo

Hej alle sammen

Ja så er der gået 4 mdr. og jeg har tabt 6 kilo så vi vil prøve at få de sidste 5 æg op af fryseren, se om der er nogle der har overlevet og så videre op i mig så vi kan få os en lille ny.

Så nu går jeg bare og venter på min menses skal komme så jeg kan ringe ind og komme igang.

Det skal bare lykkes denne gang da det er vores sidste chance inden for det offentlige  hvis det ikke lykkes så er det igang med at spare op til privat.

Det skal bare lykkes

Posetive tanker hele tiden.

Skulle lige af med lidt luft og så lige høre om hvormange af jer er blevet gravide og fået barnet på fryseæg??

Ludo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

Lisbeth1985

Held og lykke med forsøget  for at det lykkedes i første forsøg

Anmeld

24. september 2010

Persille83

Sender al positiv energi herfra, og så skal Ludo-Bebs nok komme, for h*n får verdens bedste mor

Vi ses i morgen, og så kan du få lidt babystøv fra mig, så det lille æg kan sætte sig fast når det engang kommer op

Anmeld

22. marts 2011

Ludo

Yeah Babystøv hjalp.

Alle æg overlevede optøgningen og hele 2 delte sig som de skulle og de blev sat op den 9/3 og imorgen er det blodprøve, men har jo taget en test igår og wupti 2 flotte streger var der da  er super glad, nu skal den/de bare blive i maven de næste 9 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.