Puhaa' ja nu blir jeg jo lige nødt til at høre nogen erfarringer fra jer herinde !! 
Jeg blev indlagt for halvanden uge siden pga jeg havde meget kraftige plukve'er. det viste sig så da de undersøgte mig at jeg var begyndt at åbne mig og at min livmoderhals var meget kort. så de sagde jeg skulle blive hos dem til observation da jeg kunne føde når som helst. jeg måtte ikke lave andet end at ligge ned, gå på toilet og i bad. dagen efter fik jeg lov til at tage hjem og slappe af der efter de havde undersøgt mig og set at min livmoderhals var blevet længere.
Nu har jeg virkelig ikke lavet andet end at slappe så meget af som muligt. og ikke rigtig lavet noget.
Jeg har stadig lige så mange pluk ve'er. de er ikke hyppigere men mere kraftige og føler nærmest jeg kan mærke at den lille "bore" sig længere ned.
når jeg ringer og spørger læger og jordmoderen osv så får jeg at vide at det er meget normalt og at jeg ikke skal være bange for hvis jeg går i fødsel nu da den lille er stor nok til godt at kunne klare det.
er der nogen derude der har oplevet noget ala det samme?
hvor hurtigt åbner man sig og hvad tror i muligheden er for at jeg først føder når jeg er 40 uger henne?
Håber at høre fra jer erfarne kvinder derude 
Anmeld