Hejsa..
Er førstegangsfødende og har jo så derfor ikke prøvet at have veer endnu, så har ikke noget at samligne med.. 
Men var igennem en af de længste nætter i mit liv..
Er 37+2 henne og hyggede med manden i går aftes
(skulle jo lige afprøve om det kunne hjælpe på at få bebs ud, smiler)
Kort tid efter, begynder jeg have at en vedvarende smerte i underlivet, den er ikke så markant, men den er der.. Tænker ikke rigtig over det før lidt senere hvor den lige som tager til.. Tænker jeg lige hellere må tjekke klokken for at se hvor længe det bliver ved, her er kl 22:00..
Oven i den vedvarende smerte i underlivet, begynder jeg at få sammentrækninger, som kan mærkes omme i lænden, de er heller ikke så smertefulde i starten, men som tiden går tager de lige så stille mere til i styrke.. Har ikke rigtig nogen tidsfornemmelse omkring hvor længe der er i mellem, da jeg ikke kan overskue at tjekke efter..
Ringer så til fødegangen ca 23:30 for at høre hvordan og hvorledes.. Men den jordermoder jeg snakkede med kunne ikke rigtig give mig nogle svar når jeg ikke blødte eller havde haft vandafgang.. Hun snakkede om at hvis det forsat her i dag skulle jeg kontakte min læge og få tjekket min urin for bakterier
Derefter sagde hun at jeg skulle tage to pamoler, gå i seng og tage varmepuden med til lænden, og hvis der kom blod, vand eller det blev meget værre måtte jeg jo ringe igen..
Jeg gik i seng og prøvede at slappe af, men så blev det udholdeligt.. Sammentræningerne blev virkelig "slemme" og kunne slet ikke holde ud at ligge eller bare at være til.. Havde det bedst ved at gå lidt rund..
Den vedvarende underlivssmerte begyndte at føles som om prinsessen var ved at borde sig ned i mit underliv (gjorde virkelig ondt, især sammen med en sammtrækning).
Tilsidst gik den vedvarende underlivssmerte væk og havde bare virkelig kraftige sammentrækninger, som virkelig gjorde ondt.. Igen ingen tidsfornemmelse omkring hvor længe der var i mellem dem, men synes bestemt ikke der var særlig længe..
Først omkring kl. 03:00 i nat faldt jeg i søvn og er nu vågnet op her til morgen og har det ok, har stadig bitte små sammentrækninger hvis jeg lige bevæger mig.. Men laaangt fra noget der ligner dem i nat..
Hvad var dette der ødelagde min nat?? Var der bare meget kraftige plukveer, eller var det veer??? Ved i hvertfald en ting.. frygter når jeg skal igennem det igen.. For nej hvor gjorde det ondt...