Så vender vi snuden mod børne afd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi render jo på børne amb hver 2 mdr til kontrol mm. på snart 11. mdr. nu.

I er en del herinde der kender til Frederic og har fulgt med...

Jeg ringed derud i mandag's til den sygeplejeske der er tilknyttet ham og bad om råd.

Han havde på 8. dag haft rigtig dårlig/ tynd tynd mave. Men samtidig også reaktion på noget mad han ikke kan tåle. Og derved ved vi at han kan have tynd tynd mave og ½ time senere have hård hård mave. Ligeledes udslet - bleg og træt. Vi kører på 10. mdr med moxalole - men turde ikke sætte ham ned hvis det blot var en kraftigere reaktion på mad. Og turde heller ikke give ham noget mod tynd mave.

Hun bad os holde pause med moxalole'n og så skulle vi snakke sammen her i går. Vi snakked sammen og hun ville vende det med lægen, som så ville ringe tilbage. Det gjorde hun også og bad os om at komme idag.

Jeg var på arbejde fra 16-6. så der er farmand der har lavet mad - handle ind - lege med frederic osv.

Han har skidt 4 gange igår og 2 af dem inden for 1 time. Lige som de skal til bordet og spise aftensmad, kommer frederic igen og siger; av mave og laver atter tynd tynd aff. Han bliver skiftet og de sætter sig til bordet, hvor han igen siger; av mave og kaster ufordøjet mad op. Mad han har fået til kl 11 om formiddagen..

Ruben ringer og spørger om jeg har givet ham pølse - pålæg mm da jeg hented ham i dp kl 15.00. Nej, svarer jeg. Men ved at det er det han har fået i dp til middag - spørger nemlig altid hvad han har spist og hvor meget.

Så lige nu sidder han og hygger ude i bad'et - har selv lige pakket det sidste.

Vi kører her kl 9..

Ønsk os lige medvind...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

klmf

Åhr den lille trold Hvad er der dog med den dumme mave??

Håber de kan hjælpe jer i dag....

Mange tanker!

Anmeld

24. september 2010

Koen.

Stakkel mus synes altså alting snart skal ramme jer, for en masse medvind!

Håber de snart kan finde ud af hvad der er med lille frederic

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.