Glæder mig til næste tirsdag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. september 2010

sus34

Tirsdag i næste uge kommer jordmoderen hjem til mig så vi kan gennemgå hjemmefødslen.... og så får jeg forhåbentlig en ide om hvordan lillepigen ligger og vægt.... jeg har slet ikke fået vurderet hendes vægt endnu, så det bliver da helt rart at få et prej.... Jeg synes, når man kigger i alle bøgerne så skyder de vægten meget lavt... men det er vel i forhold til gennemsnittet... nu har mine de 2 sidste bare vejet omkring 4100g ved fødslen og det hele kan vel ikke hoppe på dem den sidste uge, så det bliver lidt spændende med hende her.... både fordi hun er en pige og fordi hun har en anden far, så alt kan jo ske...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

Slettet

Det er faktisk sjovt at du nævner det med vægten, vi snakkede nemlig om det i går da vi læste om 37. uge - altså at det med at vægten var beskrevet noget lavt i forhold til det vores til sammen fire børn havde vejet...

Anmeld

23. september 2010

sus34

Jeg netop. Min den første vejede lidt over 3500g og de 2 andre over 4100g, så generelt er det vel pænt over gennemsnittet... i hvert fald mere end i bøgerne hvor de lige kan snige dem op på 3400g til terminen. Men det er måske også for ikke at gøre folk urolige... nu kan gravide jo godt bekymre sig om en hel del... , så hvis de får en vægt vurderet som ligger under det man læser om er det vel nemmere at gå i panik end hvis vægten ligger over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.