Ja det er nok lidt mærkeligt, men det er bare et stort problem for mig.
Olivia blir puttet om aftenen mellem 19:30 og 20 og sover stort set med det samme. Hun sover egentlig hele natten lige til 7 - 7:30 følgende dag. Og så tænker I "ja det er da ikke et problem" Men barnet et simpelthen så uroligt. Hun mosler rundt i sengen, får vendt sig på alle mulige mærkelige måder og hun kan åbenbart ikke selv få sig lagt ordenligt. Hun er desuden meget højlydt og nærmest græder i søvne. Dette sker FLERE gange i løbet af natten, HVER nat. De to sidste nætter har jeg sovet 1time. 1 TIME!!!!! 

Jeg plejer at stå op og hjælpe hende med at vænne sig, give hende sutten og lige nusse hende lidt. Jeg har prøvet at lade hende være og se om hun ikke selv falder til ro igen, men så vågner hun bare og så kan jeg bruge to timer på at få hende til at sove igen.
Af og til vågner hun også op midt om natten og kan bare ikke falde i søvn igen. Det sker simpelthen bare alt for tit. Og jeg kan ikke forstå, at det skal være på dene måde. Jeg kan ikke holde det ud. Jeg føler mig som (og ligner) en levende død. Jeg er helt udkørt og nede fysisk og hvis det blir ved på denne måde, er jeg sikker på, at jeg også blir påvirket psykisk.
Jeg aner ikke mine levende råd...jeg er ved at gå op i limningen. Hvad skal jeg gøre?
Jannie, som er mere træt nu end hun var da baby var nyfødt
Anmeld