Har syet navne... men syntes der mangler noget mere pynt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.760 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. september 2010

mullesmith2

Vi har bestemt os for navnene nu, men har ikke fortalt det til nogen endnu så det er tys tys indtil drengene er født

Men jeg har i den anledning lavet to små navneskilte til dem til når de kommer til verden som skal hænge på deres små senge på sygehuset. Jeg syntes der mangler lidt pynt derpå hva siger i??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

CA

Hvor er de søde! Hvad med noget farve nede i højre hjørne? F.eks et hjerte i hver sin farve. Eller et dyr, en bamse eler noget helt andet?

Anmeld

23. september 2010

Bellinda89

De er rigtig flotte

Måske en lille baby eller stork nede i højre side ??

Anmeld

23. september 2010

mullesmith2

Det er bare svært når jeg skal lave det i frihånd hehe er ikke så god igen og har ingen mønstre, men tænkte på blomster i drengefarver, det er vel ikke for tøset vel??

Anmeld

23. september 2010

Orkide86

Ser rigtig godt ud Louise skal nok holde tæt med Navnene

Anmeld

23. september 2010

mullesmith2

Mirjam123 skriver:

Ser rigtig godt ud Louise skal nok holde tæt med Navnene

Lyder godt  Du er vist heldigvis den eneste jeg kender privat herindefra så hvis det slipper ud så ved hvem det er hehe

Det er dejligt at have bestemt sig for navnene for det har bare været svært syntes jeg godt nok.

Anmeld

23. september 2010

SiLiMiMa

mullesmith2 skriver:

Vi har bestemt os for navnene nu, men har ikke fortalt det til nogen endnu så det er tys tys indtil drengene er født

Men jeg har i den anledning lavet to små navneskilte til dem til når de kommer til verden som skal hænge på deres små senge på sygehuset. Jeg syntes der mangler lidt pynt derpå hva siger i??

en hestesko måske eller en vugge eller en bamse......

fine navne

Anmeld

23. september 2010

Orkide86

mullesmith2 skriver:

Lyder godt  Du er vist heldigvis den eneste jeg kender privat herindefra så hvis det slipper ud så ved hvem det er hehe

Det er dejligt at have bestemt sig for navnene for det har bare været svært syntes jeg godt nok.

Hehe ja jeg skal nok holde mund altid godt med overraskelser hehe men ja skønt at ha navnene på plads.. tror jeg først vi havde 14 før jeg fødte

Anmeld

23. september 2010

bagger26

Eller en bil, der burde vel egentlig være forholdsvis simpelt at lave uden mønster, der skal vel bare bruges sort til hjul, og så evt en blå bil og en grøn bil...

Anmeld

23. september 2010

mullesmith2

bagger26 skriver:

Eller en bil, der burde vel egentlig være forholdsvis simpelt at lave uden mønster, der skal vel bare bruges sort til hjul, og så evt en blå bil og en grøn bil...

Ja det kunne jeg sådan set godt se om jeg kunne lave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.