Ja altså som overskriften fortæller, så vil min dreng på 8 mdr bare ikke spise grød medmindre der kører sådan en musikuro ved siden af. Jeg startede forsigtigt op med grød da han var 4 1/2 måned fordi han ikke længere sov igennem om natten, men det grød der har aldrig rigtig været en succes og jeg vil påstå at jeg har prøvet ALT: blendet, moset, klumpet, købt, hjemmelavet, med kød, uden kød, frugt og grønt blandet, kun frugt, kun grønt, ingen topping men han er bare ikke særlig vild med det.
Han har været nogenlunde glad for majsgrød, rismelsgrød og mild fuldkornsgrød men han har aldrig spist en hel portion indtil forleden hvor min svigermor satte den musikdims igang, så skal jeg love for at der kom grød indenbors... Er det ikke noget mærkeligt noget?? og det er jo lidt noget skidt for det skulle jo nødigt blive en dårlig vane... jeg prøver ved hvert måltid ikke at sætte den igang men så spiser han ikke, han kan da ikke allerede nu bruge maden som et magtmiddel??
Sikke jeg spekulerer..... håber der er nogle skønne erfarne mødre derude der måske har et råd???
Hilsen Line
Anmeld