Ag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. september 2010

Astrid P

Hvorn' gik det egentlig med den der tur du skulle på med manden? Var det fedt?

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

..

SUPER profilbillede Astrid!

Anmeld

23. september 2010

Marco2

Hej Astrid.

Jo det var rigtig dejligt. Men vejret var bestemt ikke til golf om lørdagen, men skidt - vi havde en dejlig tur alligevel. Thomas havde lejet en bil til mig at køre på banen i, så mit bækken kunne holde til golf begge dage.

Hotellet var superlækkert og lørdag aften fik vi en lækker middag. Men nøj hvor var vi trætte, så det med at sidde i de bløde stole foran pejsen, blev ved tanken. Zzzzzzz

Og Emily havde også haft en rigtig god weekend. Var fra fredag til lørdag ude ved Thomas' søster og blive forkælet, og lørdag til søndag var hun ved et hold gode venner som har en dreng der blev 4 år. Emily og ham leger gare så godt sammen. Så de fejrede fødselsdag og havde haft det superskægt.

Så adskillelesen har nok været hårdere for mig end for hende. Men så har vi prøvet det og overlevet alle 3 Og vi har lige fået lidt "kæreste-tid" inden vi bliver én mere på matriklen. Men det bliver nu ikke sidste gang vi skal det inden

Så en rigtig dejlig weekend.

Tak fordi du spurgte

AG

Anmeld

23. september 2010

Astrid P

Marco2 skriver:

Hej Astrid.

Jo det var rigtig dejligt. Men vejret var bestemt ikke til golf om lørdagen, men skidt - vi havde en dejlig tur alligevel. Thomas havde lejet en bil til mig at køre på banen i, så mit bækken kunne holde til golf begge dage.

Hotellet var superlækkert og lørdag aften fik vi en lækker middag. Men nøj hvor var vi trætte, så det med at sidde i de bløde stole foran pejsen, blev ved tanken. Zzzzzzz

Og Emily havde også haft en rigtig god weekend. Var fra fredag til lørdag ude ved Thomas' søster og blive forkælet, og lørdag til søndag var hun ved et hold gode venner som har en dreng der blev 4 år. Emily og ham leger gare så godt sammen. Så de fejrede fødselsdag og havde haft det superskægt.

Så adskillelesen har nok været hårdere for mig end for hende. Men så har vi prøvet det og overlevet alle 3 Og vi har lige fået lidt "kæreste-tid" inden vi bliver én mere på matriklen. Men det bliver nu ikke sidste gang vi skal det inden

Så en rigtig dejlig weekend.

Tak fordi du spurgte

AG

Fantastisk!
Var det meget svært at være væk fra hende?
KH A

Anmeld

23. september 2010

Marco2

Ja, syntes faktisk ikke det var helt nemt.... hønemor - i know.

Men når der skete noget, altså vi var ude at spille eller til middagen om aftenen, hyggede vi og der tænkte jeg ikke meget over det. Men i de stille perioder tænkte jeg over det. Især ved aften-tid hvor vi skulle i seng og om morgenen. Men så skubbede jeg tankerne væk, og nød at være på tur med gemalen

Men nu skal jeg selvfølgelig heller ikke gøre det værre end det var … Og  hun havde jo haft det pragtfuldt!

Ag

Anmeld

23. september 2010

Marco2

Og det VAR da fedt at sidde der i baren på hotellet alene bare med Thomas og snakke. Som i "de unge dage" Og sove sammen uden hund, Emily og andre forstyrrende elementer. Bare voksen/par tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.