Ja, så sidder jeg her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. september 2010

K&S

med min 7 uger gamle søn Anton, som bare ikke vil sove...!

Han har kun taget MEGET korte lure (sammenlagt 1½ time) siden klokken 15.00, hvor han vågnede fra en ca. 1½-2 timers lur (han havde før det sovet en lur på ca. 2 timer om formiddagen)- han er MEGA overtræt, men kan bare ikke finde ro...!

Nu var vi ellers lige sluppet af med ondt i maven og han har afføring hver dag, men nu tror jeg sgu lige vi tager et tigerspring igen - NØJ, det er sgu hårdt...!

De sidste 2 nætter har han sovet ca. 4 timer om natten og så ellers været vågen, han har ikke været utilfreds eller sur, men har bare ligget og pludret (og holdt mor og far vågne), så de har været helt skeløjede af træthed  

Så kan man kun sige "THANK GOD" for bedsteforældre, der med glæde kommer forbi et par timer og passer lillemanden, mens mor og far tager en lur...!

MEN HOLD OP, hvor er jeg bare træt...! Og så har jeg oven i købet spist noget, jeg ikke har kunne tåle (ved ikke hvad), men nu hæver min mund (specielt tandkødet), så jeg kommer højst sandsynligt til at ligne en ballon i hovedet i morgen   det er bare ikke fedt, når jeg skal i mødregruppe...!

Jeg ville ikke noget specielt med denne tråd, men tak fordi du læste med

fra en træt og "hævende" Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

4kløver

Du er ikke alene  Min tøs på 10 (snart 11) vil bare ikke sove om aften tager hun lige en time og når hun vågner og jeg ligger hende igen skriger hun så meget at hun kaster op så må hun jo op og så starter det hele igen.. Hun har ellers været super go til at sove om aften. men efter hun har været syg er det bare noget lort..

Anmeld

23. september 2010

Fyn

HOLD UD. Det er en fase....

Det med søvnen er bare så svært. Evt. så se om I kan sove i hvert jeres soveværelse. Din mand og dig, så kan I skiftes til at lytte efter. Om ikke andet så får man da nogle få timers kvalitetssøvn.

C.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.