med min 7 uger gamle søn Anton, som bare ikke vil sove...!
Han har kun taget MEGET korte lure (sammenlagt 1½ time) siden klokken 15.00, hvor han vågnede fra en ca. 1½-2 timers lur (han havde før det sovet en lur på ca. 2 timer om formiddagen)- han er MEGA overtræt, men kan bare ikke finde ro...!
Nu var vi ellers lige sluppet af med ondt i maven og han har afføring hver dag, men nu tror jeg sgu lige vi tager et tigerspring igen - NØJ, det er sgu hårdt...!
De sidste 2 nætter har han sovet ca. 4 timer om natten og så ellers været vågen, han har ikke været utilfreds eller sur, men har bare ligget og pludret (og holdt mor og far vågne), så de har været helt skeløjede af træthed
Så kan man kun sige "THANK GOD" for bedsteforældre, der med glæde kommer forbi et par timer og passer lillemanden, mens mor og far tager en lur...!
MEN HOLD OP, hvor er jeg bare træt...! Og så har jeg oven i købet spist noget, jeg ikke har kunne tåle (ved ikke hvad), men nu hæver min mund (specielt tandkødet), så jeg kommer højst sandsynligt til at ligne en ballon i hovedet i morgen
det er bare ikke fedt, når jeg skal i mødregruppe...!
Jeg ville ikke noget specielt med denne tråd, men tak fordi du læste med 
fra en træt og "hævende" Katja
Anmeld