"Fossy Lajy"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. februar 2008

rlyn

Tristan og Sef har det med at få sig nogle "mandesnakke" når de hygger alene.
Senest har Sef, når de har set Top Model, fået lært Tristan at sige Fossy lajy = Foxy Lady!!! Ikke nok med det, så er Tristan også begyndt at sige det til billeder i blade, andre kvinder på TV m.v. og...andre kvinder på gaden!!!
Ja, hvad pokker skal man gøre *G*
Den anden dag vi sad i bussen blev han ved med at kigge på en kvinde i bussen, mens han sagde fossy lajy.
Sef er pavestolt og synes det er hylesjovt og jo, det er da også morsomt...meeen, det kan jo hurtigt blive lidt pinligt når han bliver ældre (?)

Ellers er de nyeste sjove ord på stammen missemads = tissemand og nassenas=ananas.
Det lyder sq skægt, når de starter på at sige nye ord.

Hvad er jeres skønne ungers sjoveste ord?

Knus
Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2008

Mimic

her må det være "DØF" det er støvsuger... ved ikke hvor hun har det fra... men sjovt lyder det... hun går hen til kosteskabet peger og siger "døf u" (døf ud) og mener at jeg skal støvsuge når jeg så er igang siger hun "Der døf" det lyder SÅ sjovt...8D

jvor bliver de da hurtigt store de kære små...(L)

Anmeld

8. februar 2008

Tullebobs

Hej Rikke Nåhr hvor er han da vakker, men kender faktisk godt det der med at det kan gå hen og blive pinligt:'( Simon lærte desværre at sige BÅTNAKKE, fordi hans far ind imellem "kommer til" at sige det til sine med trafikanter, når vi kører bil. Okay så, men ikke særligt fedt, når ungen så råber efter en sølle mand i Bilka: "Mor ham der han er en båtnakke" - shyyyyy, fik jeg nok hvæst i en fart, men øv altså:$ Så er det da meget bedre at blive tiltalt foxy lady, jeg ville da blive smigret og sikkert ligge på gulvet som smeltet smør:D Simons sjoveste kæreste ord er MØTER CYKEL,

Anmeld

8. februar 2008

Tullebobs

Hej Rikke Nåhr hvor er han da vakker, men kender faktisk godt det der med at det kan gå hen og blive pinligt:'( Simon lærte desværre at sige BÅTNAKKE, fordi hans far ind imellem "kommer til" at sige det til sine med trafikanter, når vi kører bil. Okay så, men ikke særligt fedt, når ungen så råber efter en sølle mand i Bilka: "Mor ham der han er en båtnakke" - shyyyyy, fik jeg nok hvæst i en fart, men øv altså:$ Så er det da meget bedre at blive tiltalt foxy lady, jeg ville da blive smigret og sikkert ligge på gulvet som smeltet smør:D Simons sjoveste kæreste ord er MØTER CYKEL,

Anmeld

8. februar 2008

Tullebobs

Hov det går da helt agurk her, ved sgi ikke lige hvad jeg fik trykket på:-o... Nå men det med møtercykel, altså jeg nænner aldrig at rette det, håber ikke han lærer at sige det "rigtigt" lige med det første:D Jeg elsker det ord, og måden han siger det på(L)

Kram fra Trine

Anmeld

8. februar 2008

Doktor Doolittle

Hahaha Rikke ham Tristan har sgu´ da klasse :)) Griner lige lidt her for mig selv :D

Williams sjoveste/sødeste ord for tiden er nok MØH der betyder mor, og så spidser han munden på sådan en sjov måde, mens han siger det (L)

Theodor var ellers også ret sjov den anden morgen :D Vi var nede og aflevere William i vuggestuen. Han er super kærlig (L) og gik straks i gang med at kyssse på en anden dreng, der hedder Aksel. Hvorefter Theodor udbrød højt så alle kunne høre det "mor jeg tror William og Aksel er bøsser" :P

Der var ikke et øje tørt, alle skreg af gri´n :P

Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.