ondt i ørene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. september 2010

Mussen2

øv- jeg tror desværre vi er begyndt at døje med ondt i ørene

Min datter på 15 mdr. fik for ca.3 uger siden en antibiotika kur, da hun havde røde ører.

Nu er hun forkølet igen og det er som at det gentager isg igen. Hun vågner om natten og er utrøstelig.

Alle gode råd modtages. Jeg har selvfølgelig eleveret hendes seng, bruger panodil når det er værst, men jeg tænker på andre gode råd.

Jeg overvejer om man skal besztilel tid ved ørelægen, men er det at overreagerer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2010

Mira0911

Mussen2 skriver:

Min datter på 15 mdr. fik for ca.3 uger siden en antibiotika kur, da hun havde røde ører.

Nu er hun forkølet igen og det er som at det gentager isg igen. Hun vågner om natten og er utrøstelig.

Alle gode råd modtages. Jeg har selvfølgelig eleveret hendes seng, bruger panodil når det er værst, men jeg tænker på andre gode råd.

Jeg overvejer om man skal besztilel tid ved ørelægen, men er det at overreagerer?

Synes ikke du overreagere... Synes helt klart du skal bestille tid ved en ørelæge, og få tjekket ørene godt og grundigt...

Anmeld

22. september 2010

mor-til-vanessa

Mussen2 skriver:

her er det det samme som du skriver og min datter har MØB. hun får pencilin og panodil til at tage smerten

Anmeld

22. september 2010

Mussen2

MoarJ skriver:

Synes ikke du overreagere... Synes helt klart du skal bestille tid ved en ørelæge, og få tjekket ørene godt og grundigt...

Åh tak, det er rart at vide. Jeg har bare været sådan i tvivl. Jeg må ringe i morgen

Anmeld

22. september 2010

Mussen2

mor-til-vanessa skriver:

her er det det samme som du skriver og min datter har MØB. hun får pencilin og panodil til at tage smerten

Hvor gammel er hun? Er det første gang eller?

Anmeld

22. september 2010

mor-til-vanessa

Mussen2 skriver:

Hvor gammel er hun? Er det første gang eller?

hun er 9 mdr.

ja det er første gang hun har det, men tror i hver fald har gået med det en uges tid, har bare troet det var tænder, men så tog vi til lægen som læge det var møb.

så synes helt klart du skl tage til lægen

Anmeld

22. september 2010

Mussen2

mor-til-vanessa skriver:

hun er 9 mdr.

ja det er første gang hun har det, men tror i hver fald har gået med det en uges tid, har bare troet det var tænder, men så tog vi til lægen som læge det var møb.

så synes helt klart du skl tage til lægen

Mellemørebetændelse er det det samme som røde ører?

Anmeld

22. september 2010

mor-til-vanessa

Mussen2 skriver:

Mellemørebetændelse er det det samme som røde ører?

hmmm det er i hver fald sådan det starter. så tror det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.